Rdio's digitale musiktjeneste er nu tilgængelig på Google Chromecast

-- Kunder kan streame mere end 20 millioner numre og hundreder af personaliserede stationer overalt, hvor Chromecast sælges

SAN FRANCISCO, 31. marts 2014 /PRNewswire/ -- Rdio, den banebrydende digitale musiktjeneste, der har genopfundet den måde, hvorpå folk finder, spiller og deler musik, meddelte i dag, at dens tjeneste nu er tilgængelig på Googles Chromecast.

"Rdio på Google Chromecast markerer endnu en milesten i Rdios forpligtelse med at levere den bedste musikoplevelse overalt", sagde Anthony Bay, administrerende direktør for Rdio. "Musikfans kan nemt få adgang til Rdios enorme katalog på mere end 20 millioner sange eller starte en station, alt sammen fra Chromecast på deres tv."

Fra og med i dag kan abonnenter lytte til Rdio på Chromecast.  Når Chromecast-enheden er opsat, skal der blot trykkes på Cast-ikonet i Rdio-app'en til iOS, Android eller internettet.   Personer, der ikke før har brugt Rdio, kan starte en gratis prøveperiode ved blot at downloade Rdio-app'en og tilmelde sig.

Tilgængelighed
Chromecast er tilgængelig i 12 lande: Canada, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Italien, Holland, Norge, Spanien, Sverige, Storbritannien og USA. I alle disse lande kan Rdio downloades i Apple App Store og Google Play.

Om Rdio
Rdio er den banebrydende digitale musiktjeneste, som er i gang med at genopfinde den måde, hvorpå folk finder, spiller og deler musik. Spil, hvad du vil, når du vil, eller tænd for en station for et perfekt sangmix. Lyt hvor som helst - internettet, din telefon, ja selv offline - og følg venner og kunstnere for at se, hvad de spiller.

Rdio, der blev lanceret i august 2010, har hovedsæde i San Francisco og blev grundlagt af Janus Friis, medskaberen af Skype, og tjenesten er i øjeblikket tilgængelig i 51 lande. Besøg www.rdio.com for yderligere oplysninger.

SOURCE Rdio

RELATED LINKS

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services