Aegon rondt programma af tegen verwatering door stock dividend

DEN HAAG, July 18, 2014 /PRNewswire/ --

Aegon heeft het op 17 juni aangekondigde programma afgerond dat het verwateringseffect tegengaat van het in aandelen uitbetaalde slotdividend 2013.

In de periode van 20 juni 2014 tot en met 17 juli 2014 zijn 14.488.648 gewone aandelen teruggekocht voor een gemiddelde prijs van EUR 6,43 per aandeel. De wekelijkse updates over het verloop van dit inkoopprogramma staan op de website van Aegon http://www.aegon.com/sharebuyback.

Voor het officiële Engelstalige persbericht verwijzen wij naar de corporate website aegon.com.

Aegon’s geschiedenis gaat ruim 150 jaar terug – tot de eerste helft van de negentiende eeuw. Inmiddels is Aegon uitgegroeid tot een internationale onderneming met activiteiten in meer dan 25 landen in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Als aanbieder van levensverzekeringen, pensioenen en vermogensbeheer behoort het bedrijf nu tot de toonaangevende financiële dienstverleners ter wereld. Aegon heeft een duidelijke doelstelling: klanten helpen verantwoordelijkheid te nemen voor hun financiële toekomst. Meer informatie: aegon.com.

Media relations
Robin Boon
gcc@aegon.com

Investor relations
Willem van den Berg
ir@aegon.com

SOURCE Aegon N.V.

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services