Brooke Shields overrasket som gjest på Morindas internasjonale konferanse på Hawaii

OSLO, Norge og HONOLULU, Hawaii, April 30, 2013 /PRNewswire/ --

Skuespillerinnen deltok på møtet for å bidra i lanseringen av Morindas internasjonale TruAge-kampanje som fokuserer på viktigheten av å kjenne kroppens "sanne alder" for å kunne leve et sunt liv. Shields delte tips om hvordan du oppnår og vedlikeholder en sunn livsstil.

Picture is available via epa european pressphoto agency ( http://www.epa.eu/ ) and can be downloaded free of charge at: http://www.presseportal.de/pm/58969/morinda-deutschland-gmbh?keygroup=bild

Morinda, eksklusiv produsent og distributør av Tahitian Noni Juice og andre noniprodukter, overrasket et publikum bestående av mer enn 3 700 selvstendige produktkonsulenter på selskapets årlige internasjonale lederskapskonferanse 10. - 13.april 2013 i Honolulu, Hawaii. På scenen ble selskapets TruAge-kampanje lansert, og til alles overraskelse dukket også den kjente skuespillerinnen Brooke Shields opp.

Morindas TruAge-kampanje fokuserer på viktigheten av å kjenne din "sanne alder" for å kunne leve et sunt liv. "De fleste mennesker deler et felles ønske - å bremse aldringsprosessen og leve et liv fullt av energi og vitalitet. Brooke er på mange måter en personifisering av kjerneverdiene i en sunn livsstil," sa Shon Whitney, Visepresident for globalt salg i Morinda. "Det gleder oss at hun kunne komme hit og dele sine tanker om sunn livsstil, og hvordan man ved å leve sunt kan bevare mye av sin energi og vitalitet selv når man blir eldre."

"Jeg synes det er viktig å se ungdommelig og sunn ut på utsiden, men det er enda mer essensielt å holde seg ung og vakker på innsiden," sa Brooke Shields. "Det er viktig å sette seg oppnåelige mål, å være klar over sitt eget utgangspunkt, og fokusere på hva du må gjøre for å forbedre din generelle helsetilstand."

Morindas TruAge-kampanje handler om å sette Avanserte Glykerte Endeprodukter (AGE) på dagsordenen i helsedebatten, og vise hvordan AGE påvirker kroppens biologiske aldringsprosess. Kampanjen oppfordrer til å måle sitt AGE-nivå, og få kjenneskap til sin TruAge score. Med TruAge skanneren, et vitenskapelig dokumenetert apparat, tilbyr selskapet en enkel og smertefri metode for å lese av AGE-nivået i kroppen til en person.

I tillegg ønsker Morinda å øke bevisstheten rundt enkle metoder til å kontrolleret AGEer, for eksempel ved å unngå behandlet, overstekt, grillet eller sukkerholdig mat, redusere stress, sørge for nok søvn og ved å unngå tobakk. Kunder kan få mer informasjon og lese om selskapets TruAge-turné på http://www.truage.eu.com.

Om Morinda

Morinda er et privateid amerikansk forskningsbasert selskap, grunnlagt i 1996, med en misjon om a bruke naturen til å hjelpe mennesker til å leve et sunnere og lengre liv. Moderne teknologi og omfattende forskning har ført til at Morinda har utviklet innovative produktlinjer som Tahitian Noni™ bioaktive drikker, samt velværeprodukter basert på noni (Morinda citrifolia). Morinda har hovedkontor i Provo, Utah, og er etablert i mer enn 70 land verden over. De og eier og driver produksjonsanlegg i USA, Tahiti, Kina, Japan og Tyskland. Selskapets nettside finner du på http://www.morinda.eu.com.

Pressekontakt:
Kathrin Aue
European Manager Public Relations, Morinda Germany
T.: +49(0)89-255519-591, e.: kathrina@de.morinda.com

SOURCE Morinda Germany

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services