Computerworld kårer Napatech til Danmarks førende netværksvirksomhed

KØBENHAVN, 18. September 2013 /PRNewswire/ -- Napatech, verdens førende leverandør af adaptere til netværksanalyse, meddelte i dag, at Computerworld har kåret firmaet til Danmarks bedste netværksvirksomhed i bladets årlige Top 100-kåring. Kåringen er endnu en anerkendelse af Napatechs stadige fokus på at producere innovative produkter, der rammer plet i forhold til de seneste trends inden for telekommunikations- og finanssektorerne.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130917/LA81677LOGO)

"Vi er meget begejstrede over at blive anerkendt af Computerworld som Danmarks førende netværksvirksomhed," siger Henrik Brill Jensen, CEO i Napatech. "Kåringen reflekterer den enorme vækst, vi har haft i vores internationale kundebase, men også vores commitment i forhold til at bevare produktudviklingen her i Danmark."

I sin bedømmelse nævner Computerworld Napatechs fokus på telekommunikations-sektorens mobilsegment, samt firmaets stærke vækst på de asiatiske og sydamerikanske markeder. Computerworld roser også Napatechs fokus på at skabe produkter til netværkstest og –målinger, f.eks. til kunder i finanssektoren, hvor hvert eneste nanosekund har betydning når handelsdata skal behandles.

"Vi vil fortsætte med at udvikle nyskabende produkter, der håndterer de udfordringer som den eksplosive vækst i mobil-datatrafik, cloud computing og behovet for analyse af big data udgør. Napatech bliver en vigtig spiller i forhold til at løse netværks- og telekommunikationsindustriens udfordringer i de kommende år," tilføjer Erik Norup, CMO i Napatech.

Napatechs adaptere gør det muligt for producenter af netværksudstyr at udvikle produkter, der giver realtids-indsigt i hvordan Ethernet-trafikken forløber. Napatechs adaptere er designet til at blive brugt i standardservere, så producenterne af netværksudstyr kan fokusere på at udvikle deres applikationer i stedet for også at skulle udvikle dyr hardware. Napatech leverer fleksible og let integrerbare løsninger således at firmaets kunder nemt kan tilbyde innovative løsninger til deres slutkunder.

For at se den fulde liste over Danmarks Top 100 IT-firmaer, gå til http://www.computerworld.dk/top100.

For at få mere information on Napatech, gå til www.napatech.com.

North America

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services