Web Site Featured releases include stories and reportage on specific websites including business trends, individual domain names, and breaking news. Domestic and international releases are posted as available, and may be in languages other than English (as originally released).

02:00 ET
Dal 2007 Business Competence, societa di consulenza e sviluppo software, ha seguito con passione l'evoluzione del mercato, reinvestendo gli utili in progetti innovativi e grazie all'intuizione dei nostri 40 collaboratori siamo riusciti a posizionarci con orgoglio nel panorama digitale internazionale. La propensione naturale all'innovazione aziendale e stata premiata negli ultimi due anni in concorsi nazionali ed internazionali.1. Sara Colnago CEO Business Competence "Donna imprenditrice dell'anno" allo Smau; 2. Highly Commented - BIMA AWARDS 2014; 3. Premio YouImpresa Camera di Commercio di Milano; 4. Finalisti ai Mob App Awards di Smau ; 5. Finalisti ai Lovie Awards 2014; Finalisti in UK al Mobile App Design Awards.
02:00 ET

21:41 ET

16:05 ET

Yelp logo.

14:17 ET

NYLON Media Inc. has named Paul Greenberg its new chief executive officer, effective immediately.  The announcement was made by Marc Luzzatto, executive chairman.

12:44 ET

12:20 ET