Den Haag, Warschau en Tokio - waar de hotelgasten het meest tevreden zijn

NEURENBERG, Duitsland, May 28, 2013 /PRNewswire/ --

Het kaf van het koren scheiden. De hoteliers van een aantal grote Nederlandse steden konden hun gasten met een aantal services nog beter overtuigen. In een aantal hotels in grote steden zijn de boekingsklanten echter minder tevreden dan in het voorgaande jaar. Dit blijkt uit een recent onderzoek naar hotelbeoordelingen door de internationale boekingsportal hotel.info [ http://www.hotel.info ].

De top 5 van de grootste steden in Nederland van hotel.info

In de ranking van de vijf grootste steden van Nederland kregen vooral de hoteliers in Eindhoven veel punten. De gasten waren duidelijk tevredener dan in mei 2012 en gaven 6,98 punten (in het voorgaande jaar waren dat er 6,86). Desondanks staat Den Haag in de nationale top 5 nog altijd stipt op nummer 1 met 7,36 punten. In Amsterdam en Rotterdam waren de gasten iets minder tevreden met de service in de hotels. Aan de plaatsingen veranderde echter niets.

Top 10-hoofdsteden in Europa van hotel.info

Warschau staat in de Europese ranking wederom op nummer 1, hoewel de gasten iets minder tevreden waren. De boekingsklanten van de hotels in Bratislava gaven beduidend meer punten dan in het voorgaande jaar. Met een toename van 0,19 krijgt de hoofdstad van Slowakije 7,77 punten en stijgt daarmee twee plaatsen. Ook Berlijn werd iets beter beoordeeld. De hoofdstad van Duitsland kreeg 7,56 punten en steeg daarmee één plaats.

In twee steden waren de hotelgasten na hun vertrek echter wederom niet heel erg tevreden: Rome en Londen. De stad aan de Theems kreeg van de boekingsklanten maar 6,57 punten (in het voorgaande jaar 6,58).

Het volledige persbericht vindt u hier:

Perscontact:
hotel.info
Hugo-Junkers-Straße 15-17
90411 Nürnberg
Duitsland
Tel.: +49-(0)911-59832-0
Fax: +49-(0)911-59832-11
E-mail: presse@hotel.info
URL: http://www.hotel.info

SOURCE hotel.info

More by this Source

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services