PR Newswire: news distribution, targeting and monitoring
2014
See more news releases in Fashion  | Jewelry  | Retail  | Web Site  | Entertainment  | New Products & Services

DressFirst.com lanseeraa one-stop-strategian: hanki kaikki yhdellä kertaa

Share with Twitter Share with LinkedIn

HONGKONG, 21 maaliskuu 2013 /PRNewswire/ -- Lukuisat yritykset myyvät hääpukuja internetissä, mutta vain harvat niistä pystyvät tyydyttämään tulevien morsiamien kaikki hääpuku- ja hääasustetarpeet. Onneksi DressFirst voi poistaa tähän liittyvät huolet ja on valmis palvelemaan asiakkaita täydellisillä morsiuspukujen valikoimillaan ja hääasusteillaan, joita asiakkaat haluavat innokkaasti kokeilla päälleen.

DressFirst, jolla on palveluksessaan lahjakkaita asustesuunnittelijoita ja mestariräätäleitä ympäri maailman, on lanseerannut menestyksekkäästi one-stop-strategian, jonka puitteissa asiakkaille on tarjolla yli 3 000 hääpukua ja yli 1 000 hääasustetta, jotka kaikki ovat DressFirstin ammattilaisten suunnittelemia ja valmistamia. DressFirst on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuisia tuotteita ja takaa, että jokainen hääpuku ja -asuste on valmistettu huolellisesti käsityönä ja yksityiskohtiin huomiota kiinnittäen.

DressFirstin täydellinen hääasustekokoelma sisältää hääkenkiä, huntuja, koruja, käsilaukkuja ja monia muita asusteita ja tarvikkeita morsiamen tekemiseksi viehättäväksi.

"Ne, jotka pitävät yksinkertaisesta ylellisyydestä, voivat yhdistää huolellisesti suunniteltuun morsiuspukuun – joka löytyy varmasti vuoden 2013 DressFirstin morsiuspukukokoelmasta – sitä täydentäviä asusteita, kuten satiininauhavyön ja pitkän häähunnun," sanoo Michael Jones, DressFirstin pääasustesuunnittelija. "Tämä sopii hyvin sellaiselle tulevalle morsiamelle, joka haluaa esiintyä vaatimattoman kauniina valokeilassa."

"Saimme inspiraatiomme one-stop-strategian lanseeraamiseen arvostetulta asiakkaaltamme Lisa Wrightilta, joka kertoi meille henkilökohtaisista ostoskokemuksistaan ja ehdotti, että tarjoaisimme hääpukujen lisäksi hääasusteita", sanoo Mary Xu, DressFirstin toimitusjohtaja. "Me olemme jo laatineet perusteellisen tuotantolinjan optimointisuunnitelman toimitusketjumme tehokkuuden varmistamiseksi."

Vuoden 2013 hääpuku- ja tanssiaismekko kokoelman nauttiessa kasvavasta markkinaosuudesta tämä uusi one-stop-strategia on epäilemättä osoitus DressFirstin pyrkimyksestä kehittyä alan merkittäväksi ja kilpailukykyiseksi kansainväliseksi yritykseksi.

Valitse yli 1 000 hääasusteesta nyt ja säästä jopa 80 % alkuperäisestä hinnasta. Saatavilla on myös tuhansia korkealaatuisia morsiuspuvut, tanssiaismekkoja, iltapuvut, cocktail-mekkoja ja lomamekkoja edullisilla hinnoilla. Lisätietoja saat DressFirst.comin internetsivustosta tai ottamalla yhteyttä myyntiedustajaan.

SOURCE DressFirst

RELATED LINKS

Featured Video

Journalists and Bloggers

Share with Twitter Share with LinkedIn

Next in Fashion News

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services

Online Member Center