Peis styrt med smartphone lanseres i Norge

DUNEDIN, New Zealand, 20. november 2013 /PRNewswire/ -- Nyskapende peisfabrikant fra New Zealand Escea er i ferd med å lansere deres utvalg i Oslo den 2. desember 2013. Avansert teknologi, effektivitet og ledende design er varemerkene til Escea, en favoritt blant arkitekter, interiørdesignere og huseiere i hele verden.

Lanseringen vil inkludere DX Seriene flerromspeiser, som har mottatt en rekordbrytende 94,1 % energieffektiv vurdering nylig fra British Standards Institution.

Dette gjør DX Seriene til de mest effektive gasspeisene av dens type i Europa. DX Seriene er det neste trinnet til evolusjon av peis, som kombinerer et ultrabredt display med Esceas unike «flerrom»-teknologi for å skape en økovennlig varmeløsning i hjemmet. Esceas unike Smart Varme-system lar hver peis kobles til internett. Du kan skru på peisen fra hvor som helst via din sikre nettskjerm eller via våre app-er for iPhone eller Android smartphone.

EF5000 utendørs gasspeiser vil også bli vist. Laget av 100 % rustfritt stål for å motstå New Zealands arktiske værmønstre, EF5000 har utrolig, øyeblikkelig, justerbar varmegivelse for å varme gjester selv på de kaldeste vinternettene.

Escea CEO Nigel Bamford forventer stor interesse i rollen som Escea kan gi til peiser når det gjelder moderne, energieffektive hjem.

"Norsk henvielse til energieffektive, likevel vakre peiser i hjemmet for den perfekte tilpasningen på markedet."

For å gi deg den beste muligheten til å oppleve peisene til Escea, og for å diskutere unike funksjoner og installasjonsideer, tilbyr Escea og dens norske leverandør Safe Logistic visninger mandag og tirsdag den 2. og 3. desember 2013. www.escea.com

SOURCE Escea

RELATED LINKS

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services