Ruotsin moottoripyöräpoliisi käyttää Jofamaa

MALUNG, Ruotsi, April 2, 2013 /PRNewswire/ --

Ruotsalaisyritys Jofama alkaa toimittaa moottoripyöräasuja Ruotsin poliisille varustettuaan aiemmin poliisivoimia Isossa-Britanniassa ja Tšekin tasavallassa.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130402/606703 )

Jofama on ollut vuodesta 1926 lähtien maailman johtava moottoripyöräilijöille suojavarusteita ja -asuja kehittävä yritys. Sekä Ruotsissa että muualla suoritetut turvallisuustestit osoittavat, että Jofama-merkin tuotteet kuuluvat maailman turvallisimpiin, ja nyt myös Ruotsin poliisi on valinnut nämä laadukkaat ruotsalaisvaatteet.

"Meille on jälleen kerran annettu tunnustusta yhtenä maailman harvoista tuotemerkeistä, jotka täyttävät tämän käyttäjäryhmän erittäin korkeat vaatimukset", sanoo Peter Eriksson, Jofaman moottoripyöräasuvastaava.

Jofama kehittää ja valmistaa moottoripyöräilyvaatetusmerkkejä Halvarssons-, Lindstrands- ja Jofama-mallistoja ja alkoi ensimmäisenä maailmassa toimittaa täyttä CE-hyväksyttyjen moottoripyöräasujen sarjaa. Jofama on myös kehittänyt kovaa kulutusta kestävän Hi-Art -tekstiilin, jota käytetään monien Jofaman tuotteiden pintamateriaalina.

Jofama toimittaa suojavarusteita Ruotsin 300 koulutetulle moottoripyöräpoliisille seuraavat kaksi vuotta, ja sopimus on myös uusittavissa. Määrä vastaa vuodessa noin 100 vaatekertaa, arvoltaan yhteensä noin 1 miljoona SEK. Tuotteet kuuluvat tavalliseen kuluttajamallistoon, ja niihin voidaan tehdä muutoksia yksittäisten tarpeiden mukaan.

Ruotsalaisen moottoripyöräpoliisin kohtaavat pääsevät ihailemaan Safir Safir -nahka-/tekstiilimateriaalia toiminnallisine kalvoineen ja Hi-Art-tekstiileineen sekä univormuntakin alla käytettävää Proton-suojatakkia, jonka ominaisuuksiin kuuluu Buckler-selkäsuoja.

"Tämä sopimus osoittaa, että valmistamme ensiluokkaisia moottoripyöräasuja. Toimitamme suojavaatteita eri maiden poliisi- ja puolustusvoimille ja lääkintähenkilöstölle sekä tavallisille, tyytyväisille moottoripyöräilijöille Euroopassa yli 500 jälleenmyyjän kautta", Peter Eriksson kertoo.

Lisätietoja tuotteista, materiaaleista, CE-sertifioinnista ja jälleenmyyjistä saat osoitteesta http://www.jofama.se.

Suuritarkkuuksisia kuvia on osoitteessa http://www.jofama.se/motorcycle_wear/presskit.

Jofama on ruotsalaisyritys, joka kehittää ja tuottaa suojavaatteita moottoripyöräilyyn ja -kelkkailuun. Malungissa vuonna 1926 perustettu Jofama valmistaa  Jofama-, Halvarssons- ja Lindstrands-tuotemerkkejä ja on maailman johtava moottoripyöräilijöiden suojavaatteiden kehittäjä. Jofaman pääkonttori sijaitsee Malungissa, samoin kuin yrityksen suunnittelijat ja muutostöitä suorittava vaatturistudio. Jofama-tuotteita myydään 15 maassa, ja yrityksen vuoden 2012 liikevaihto oli 115 miljoonaa SEK. Jofama kehittää ja tuottaa lisäksi muotivaatteita nahasta Skandinaviassa.

SOURCE Jofama AB

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services