Tiroolse Pillerseetal: waar de paashaas in de 'sneeuwval' woont

FIBERBRUNN, Oostenrijk, February 5, 2013 /PRNewswire/ --

- Voordelige vakanties voor gezinnen: het Pillerseetal laat haar hoogseizoenprijzen smelten - kinderskipassen gratis

Dikke lagen sneeuw op de berghutten, glinsterend firn op de pistes, blauwe hemel boven de bergtoppen en een paashaas die in de 'sneeuwval' woont: in de Tiroolse regio Pillerseetal, met haar gezinsvriendelijke skigebieden in de gemeentes Fieberbrunn, Waidring en langs de berg Buchensteinwand tussen St.  Jakob, St. Ulrich am Pillersee en Hochfilzen, zijn in de paasweken van 16 maart tot 6 april bijzondere paashazen onderweg. Voor de allerkleinsten brengen deze langoren per ski, snowboard en slee bonte paaseieren en lekker snoepgoed, voor de iets oudere jongeren hebben ze bijzonder voordelige weekaanbiedingen met gratis skipassen voor kinderen tot 15 jaar. Want terwijl in andere regio's de prijzen tijdens het hoogseizoen stijgen, laat het Pillerseetal ze dalen: al vanaf 682 euro kan een gezin (2 volwassenen en tot 2 kinderen) een week doorbrengen in een gezellige vakantiewoning, inclusief skipassen voor zes dagen en toegang tot meer dan 170 kilometer piste. Dankzij haar ideale ligging aan de noordkant van de Alpen staat deze regio bekend als de "sneeuwval" van Tirol. Met een skipas kunt u daarom tot ver in april nog gemakkelijk de mooiste skigebieden tussen Steinplatte, Kitzbüheler Horn en Wildseeloder bereiken. Ervaren skiërs kunnen in het hoogskigebied Steinplatte via Waidring op perfect aangelegde pistes tot in het Duitse Reit im Waidring zigzaggen, en in Fieberbrunn vinden gezinnen die uiteenlopende sportieve vaardigheden hebben pistes van verschillende moeilijkheidsgraad: van zachte beginnersheuvels tot snelle diepsneeuwpisten in Reckmoos en vrije afdalingen voor freeriders. Jonge beginnelingen kunnen onderaan de berg Buchensteinwand in het uitgebreide Bobo-kinderpark al spelend leren skiën, herbeginnelingen kunnen de brede pistes tussen gemoedelijke rustpunten in originele blokhutten doorlopen.

Informatie: Tourismusverband Pillerseetal, Dorfplatz 1, A-6391 Fieberbrunn/Tirol. Telefoon: +43-5354-56304, Fax +43-5354-5630460
info@pillerseetal.at  Internet: http://www.pillerseetal.at

Foto: TVB Pillerseetal

Afdruk in verband met Pillersee-dal gratis

Teksten en foto's te downloaden via http://www.tourtipp.net in de rubriek 'Kunden/Pillerseetal'

Cross reference: Picture is available via epa european pressphoto agency (http://www.epa.eu)

Media: TVB Pillerseetal, Managing Director Florian Phlebs, Phone: +43-5354-56304

SOURCE TVB Pillerseetal

Custom Packages

Start today.

PR Newswire Membership

Fill out a PR Newswire membership form or contact us at (888) 776-0942.

Learn about PR Newswire services