Solutions overview hero

PRODUKTER OCH TJÄNSTER

PR Newswire erbjuder tjänster och lösningar för alla typer av företag, projekt och budgetar

PR-ansvariga och kommunikatörer över hela världen har ständigt pressen på sig att kunna bevisa att deras kampanjer är framgångsrika. Med hjälp av PR Newswires expertlösningar kan vi hjälpa er att få bättre inblick, nå ut med ert budskap och mäta effekten av det för att se till att ni ligger steget före konkurrenterna.

Distribution

Nå ut till pressen och öka er synlighet med hjälp av världens största och mest tillförlitliga distributionsnät av nyhetsbyråer, handelsorganisationer, webbplatser och sociala mediekanaler. Oavsett vilken kampanj det handlar om kan vi garantera att ert innehåll når ut till nationell och regional press och branschmedier.

Multimedia

Se till att era nyheter sticker ut från mängden och skapa större engagemang hos era målgrupper genom multimedieinnehåll – videoklipp, bilder, interaktiva bilder och ljudklipp. Våra multimediepressmeddelanden består av SEO-vänliga, varumärkta mikrowebbplatser med ditt innehåll som kan spridas via vårt globala nätverk.

Cision Communications Cloud™

Cision Communications Cloud™ kombinerar kommunikation och datavetenskap med det bästa från båda världarna. Det är en avancerad, användarvänlig plattform som hjälper kommunikatörer att nå ut till viktiga mediepåverkare och skapa engagerande kampanjer som påverkar kundernas beteende. Genom bevakning och analysfunktioner får varumärken de insikter de behöver för att kunna koppla sina kommunikationsprogram till strategiska affärsmål.

Bevakning

Bevaka vad som sägs om ert varumärke, era konkurrenter och hela branschen över en mängd nyhetskanaler online, i sociala medier, i tryck och via nyhetssändningar. Ta hjälp av våra verktyg och mätningar som ger insikt och ta del av viktig medieinformation.

Starta din kampanj idag

Kontakta oss för att ta reda på hur PR Newswire lösningar kan hjälpa dig att nå dina strategiska mål.