Backgammon Masters Starter Online 21 Blackjack Om Rigtige Penge

15 Okt, 2007, 15:53 BST fra JD LUCKYSKILL LTD

LONDON, October 15 /PRNewswire/ -- BackgammonMasters Alt-i-En Spille Lobby tilbyder nu BlackJack spil om rigtige penge. Stor efterspørgsel og stor succes omkring BlackJack for sjov har fået firmaet til hurtigt at offentliggøre en version af det klassiske spil, hvor man spiller om rigtige penge.

Op til 5 spillere kan spille ved BackgammonMasters BlackJack borde på samme tid og mod den samme dealer. 3D grafikken og figurerne, der repraesenterer spillerne, giver spillet en ekstra dimension, som forbedre oplevelsen af at spille online backgammon. For nybegyndere tilbyder BackgammonMasters spil, hvor der ikke spilles om rigtige penge, samt en saerlig mulighed for at få et overblik over spillet, hvor spillere kan sidde med ved bordet og observere et spil om rigtige penge, før de selv begynder at spille om penge. Dertil kommer, at BackgammonMasters tilbyder mange BlackJack artikler, for dem der gerne vil laere mere om online BlackJack og gerne vil have gode råd om at spille 21 BlackJack.

Med hvert spil, der bliver tilføjet i spille lobbyen, som nu tilbyder Poker, Backgammon, Perudo og BlackJack i én download og én software, øges trafikken, så spillere kan logge ind på hvilket som helst tidspunkt og vaelge mellem borde, der er fyldt med deltagere fra hele verden. Disse rum er også meget aktive i forhold til chat, som er almindelige i disse faelles spil. Det lader ikke til at sproget er nogen forhindring for disse spillere, og selvom softwaren tilbydes på over 10 sprog, så finder spillerne let et faelles sprog, når de vil tale om deres favorit spil med andre BlackJack entusiaster fra hele verden.

Alle fire spil er lettilgaengelige, da de er placeret i den samme spille lobby, og dertil kommer, at spillere kan deltage i disse spil om rigtige penge ved brug af én pung (én konto). Kontaktfladen til spillerne er revolutionerende og unik ved det, at den kan håndtere spillere, som vaelger at spille fire forskellige spil på samme tid.

http://www.BackgammonMasters.com/dk/ fejrer åbningen med turneringer, bonusser og gevinster, der er meget generøse. For mere information omkring BlackJack spillet og BlackJack reglerne, besøg:

Udgivet af http://dk.Gammonish.com - backgammon online kilde med nyheder og information. Laes mere om online blackjack på:

Contact: Lucky Skill Ltd., Paul Ryan, +44-(0)-207-830-9645

KILDE JD LUCKYSKILL LTD