BitDefender afslører effektiv sikkerhedsbeskyttelse til Microsoft Windows Vista

23 Jan, 2007, 08:00 GMT fra SOFTWIN GmbH

TETTNANG, Tyskland, January 23 /PRNewswire/ --

- Windows Vista-parate versioner af BitDefender v10 produktlinjen er nu tilgaengelige til det naert forestående nye operativsystem fra Microsoft

BitDefender(R), en prisbelønnet leverandør af antivirus-software og sikkerhedsløsninger for data, annoncerede i dag, at BitDefender v10 sikkerhedsløsninger til Microsoft Windows Vista, baseret på 32 bit, nu er tilgaengeligt. BitDefender Internet Security v10, AntiVirus Plus v10 og AntiVirus v10, der er tilgaengelige gennem BitDefender's website, tilbyder en lang raekke muligheder for beskyttelse mod virusser, lavet til forskellige behov hos forbrugerne, samt hos små og mellemstore virksomheder. De er helt kompatible med Windows Vista, og alle nuvaerende brugere af BitDefender kan gratis opgradere til denne version.

For yderligere oplysninger, samt for at hente de Vista-parate versioner af BitDefender v10 produktlinjer, kan man gå til:

"Selvom Windows Vista haevder at indeholde mange sikkerhedsopgraderinger, skal forbrugeren vaere opmaerksomme på, at hackere stadig forsøger at underminere systemet for at kunne inficere deres computere", sagde Carmen Maierean, produktchef hos BitDefender. "BitDefender arbejder uafbrudt på at give forbrugerne de nyeste sikkerhedsløsninger. Denne nye Windows Vista beskyttelse beviser vores engagement i at holde computersystemer fri for malware".

Om BitDefender(R)

BitDefender er en ledende, global leverandør af sikkerhedsløsninger, der opfylder kravene om beskyttelse i dagens computermiljø. Virksomheden tilbyder en af branchens hurtigste og mest effektive sikkerhedssoftware, der saetter nye standarder indenfor forebyggelse af trusler, rettidig detektering og afhjaelpning.

BitDefender leverer produkter og services til mere end 41 millioner hjem og brugere i virksomheder, i mere end 180 lande. BitDefender har kontorer i USA, Storbritannien, Tyskland, Spanien og Rumaenien. Yderligere oplysninger om BitDefender kan findes på:

PR-kontakt:

Softwin GmbH