BitDefender udsender meddelelse om betaversion af sikkerhedsbeskyttelse til Microsoft Windows Vista

08 Dec, 2006, 08:00 GMT fra SOFTWIN GmbH

TETTNANG, Tyskland, December 8 /PRNewswire/ --

- Betaversion af BitDefender Internet Security v10 (Vista) nu i handelen

BitDefender(R), en prisbelønnet leverandør af antivirussoftware og -data, meddelte i dag, at de nu tilbyder brugere af Microsofts nye Windows Vista platform en af branchens højeste niveauer af beskyttelse mod antimalware. BitDefender Internet Security v10 for Microsoft Vista, der nu er tilgaengelig på BitDefenders website, inkluderer et komplet saet sikkerhedsfunktioner til internettet, deriblandt antivirus, antispam, antispyware, firewall og foraeldrekontrol.

Betaversioner af BitDefenders enkeltstående antivirus-produktlinjer sendes også snart på markedet, og Vista-kompatible versioner af BitDefender Antivirus v10, BitDefender Antivirus Plus v10 og BitDefender Internet Security v10 er klar til at udgives i januar, 2007 - på samme tid som Windows Vista udgives til forbrugerne. Opgradering til en Vista-kompatibel version af et BitDefender-produkt er gratis for alle BitDefender-brugere, -prøvebrugere og -abonnenter.

"Selvom Windows Vista indeholder mange forbedrede sikkerhedsfunktioner, bør forbrugerne ikke glemme det faktum, at hackers allerede er i gang med at udvikle metoder, hvorpå de kan inficere computersystemer gennem denne platform", sagde Carmen Maierean, produktleder for BitDefender.

"Denne betatest er den sidste i en serie trin, vi tog for at sikre, at brugere af BitDefender, der ønsker at migrere til Vista, kan migrere uden problemer" fortsatte Carmen Maierean.

For yderligere oplysninger om BitDefender betakampagner kan man gå til http://promo.bitdefender.com/vista.php

Om BitDefender(R)

BitDefender er en ledende, global leverandør af sikkerhedsløsninger, der opfylder kravene om beskyttelse i dagens computermiljø. Virksomheden tilbyder en af branchens hurtigste og mest effektive sikkerhedssoftware, der saetter nye standarder indenfor forebyggelse af trusler, rettidig detektering og afhjaelpning. BitDefender leverer produkter og services til mere end 41 millioner hjem og brugere i virksomheder, i mere end 180 lande. BitDefender har kontorer i USA, Storbritannien, Tyskland, Spanien og Rumaenien. Yderligere oplysninger om BitDefender kan findes på: http://www.bitdefender.com.

PR-kontakt:

Softwin GmbH