BullGuard runder 50.000 betalende brugere i Danmark.

25 Apr, 2006, 09:30 BST fra Bullguard Ltd.

ODENSE, Denmark, April 25 /PRNewswire/ -- Det er med stor glaede vi kan meddele at BullGuard nu har rundet 50.000 betalende brugere i Danmark. At vi nu runder 50.000 betalende brugere i Danmark bekraefter blot den positive vaekst vi er inde i. BullGuard er dermed mellem de 3 største leverandører af IT-sikkerhed til private i Danmark.

BullGuard har på verdensplan, siden første produkt kom på gaden i 2002, fordoblet omsaetningen hvert år, og saerligt i Danmark opleves meget høj vaekst, med en fordobling af omsaetningen hvert tredje kvartal.

BullGuard forventer at runde en to cifret million omsaetning på det nordiske marked i 2006.

I Danmark foregå det primaere salg via ca. 200 forhandlere samt via eget website. Af større forhandlere kan naevnes Bilka, Computer City, CBC butikkerne, Merlin og Zitech.

Om produktet

Hos Bullguard tror vi på det enkle. Vi har ét navn, ét website og ét produkt - nemt for alle at forstå og bruge. Vi har taget alle de nødvendige komponenter i PC sikkerhed og samlet dem i ét enkelt produkt. Med BullGuard får du anti-virus, firewall, spamfilter og backup i ét produkt. Vi tror på at den bedste måde at beskytte data, er ved at lave et godt produkt som Internet-forbrugeren forstår og stoler på. Internet-forbrugeren har brug for et produkt. PC sikkerhed er for vigtigt til at vaere forvirrende. Så enkelt er dét. BullGuard Internet Security koster 399,- i butikkerne.

Om BullGuard

BullGuard er en fremadstormende IT-virksomhed med 60 ansatte heraf 15 i Danmark. BullGuard saelger IT-sikkerhed til private og har primaert fokus på det europaeiske marked. Hovedkontoret er beliggende centralt i København og med nordisk salgskontor i Odense -endvidere er der afdelinger i Bukarest og London. Siden den første version af BullGuard blev udgivet i 2002, har virksomheden hvert år fordoblet sin omsaetning, og opnået mere end 15 millioner downloads.

BullGuard Nordic er det nordiske salgskontor med 4 ansatte.

www.bullguard.dk

KILDE Bullguard Ltd.