Certus Corporate Service introducere Malta selskabsstiftelse

11 Dec, 2008, 09:00 GMT fra Certus Corporate Service

KØBENHAVN, December 11 /PRNewswire/ -- Selskabet Certus Corporate Service, som tilbyder stiftelse af udenlandske selskaber, bank introductions service har et nyt og unikt produkt til det danske erhversliv og private entreprenører. Ved stiftelse af et selskab i udlandet igennem Certus Corporate Service er der både bank introduktion til det nystiftet firma samt rådgivning vedrørende handel og juridiske aspekter i den pågaeldende ø-stat når det kommer til dobbeltbeskatningsaftaler eller selskabsskat.

Ved at stifte et selskab igennem Certus kan man både spare selskabsskat, få introduktion til en bank med høj anonymitet overfor skattevaesenet i regioner som Liechtenstein og Schweiz samt at der ikke er nogle former for rapportering til myndighederne vdr indstående vaerdier på selskabskontoen.

Rene Holmgren, direktør af Certus Corporate Service udtaler: "Malta er et godt valg at etablere sig på idet den har en unik position på grund af at den er med i EU siden 2004, og samtidig drager fordel af de nye EU love vedrørende flytning af selskabet uden skattekomplikationer. Malta har en lang historie og god omdømme når det kommer til selskabsstrukturer og lovgivning. Malta har samtidig forandret sig fra at vaere en offshore destination til en af de mest visionaere lande i den europaeiske union, siger Rene Holmgren.

Med et skatte system der tillader udlaendige at nyde gavn af lav selsskabsskat, har Malta placeret sig selv som et fortruken land for holding selskaber i EU.

Certus Corporate Service har kontorer i London, København og Malta. Besøg Certus på http://www.certuscorporateservice.com og vaelg i blandt en lang raekke destinationer til stiftelse af selskaber samt bank lokationer.

Rene Holmgren,
    Certus Corporate Service,