Crufts 2010 live og gratis videodaekning på Eukanuba.com fra d. 11. - 14. marts 2010.

24 Feb, 2010, 08:00 GMT fra Eukanuba

GENEVA, February 24, 2010 /PRNewswire/ -- Eukanuba.com vil vaere topdestinationen for millioner af henrykte hundeentusiaster fra d. 11. - 14. marts, eftersom de agerer live internetvaert for de 28.000 hunde og 187 racer på Crufts 2010.

For at se multimedie-pressemeddelelsen, klik på: http://multivu.prnewswire.com/mnr/prne/eukanuba/40787/

Som den førende sponsor for Crufts 2010 sender Eukanuba eksklusiv, GRATIS online daekning af den største hundeudstilling i verden, LIVE, i USA, Canada og mere end fyrre europaeiske lande.

I en verdensomspaendende webcast, der helt sikkert vil appellere til nationer fyldt med hundeelskere, vil Eukanuba give løbende, GRATIS daekning af arrangementet fra start til slut, hvilket giver Crufts-fan en helt ny måde til at opleve al spaendingen og aktualiteten ved at se deres yndlingsracer i aktion.

Ved blot at logge på Eukanuba.com i løbet af arrangementet kan hundeejere og -opdraettere nyde eksklusiv daekning via streaming under hele arrangementet

- herunder transmission af finalen "Best in Show", som man ikke bør gå glip af. Alt sammen LIVE og GRATIS på Eukanuba.com.

Lars C. Ortlieb | External Relations Manager PetCare
    EMEA | P&G Int. Ops. SA