CSC og Cordys etablerer et strategisk og globalt partnerskab

06 Okt, 2009, 14:00 BST fra CSC

PUTTEN, Holland og FALLS CHURCH, Virginia, October 6 /PRNewswire/ --

- Cordys professionelle servicegren overflyttes til CSC

CSC (NYSE: CSC), som er en global leder inden for teknologibaserede løsninger og servicer, og Cordys, som er en ledende udbyder af software til forretningsproces innovationer, har i dag bekendtgjort, at de indgår i en strategisk alliance. Allianceaftalen omfatter implementeringen af services og en global forhandleraftale for Cordys business proces platform. Den omfatter ligeledes flytningen af hele Cordys Benelux professionelle servicegruppe til CSC for at etablere en CSC praksis med ekspertise inden for Cordys teknologi og for at løfte denne erfaring globalt.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090422/CSCLOGO)

Cordys løsning indeholder en omfattende forretningsprocespakke, der er egnet til cloud computing kørsler pga. dens evne til at samordne processer og webservicer både i organisationer og på tvaers af organisatoriske graenser. Disse evner saetter virksomheder i stand til, at muliggøre hurtige og effektive forandringer og til at skabe større fornyelser.

"Cordys Business Operations Platform tillader virksomheder, at aendre og forny måden de udfører forretninger på med bemaerkelsesvaerdig hastighed og større fleksibilitet" udtalte Lem Lasher, chef for innovation og formand for CSC's Global Business Solutions Group. "Dette er et af de vaesentligste krav til vores forretning i den nuvaerende økonomiske situation. Disse nye løsninger giver en raekke vaerktøjer til forretningstransformation og direkte support til vores virksomhedsmaessige cloud computing strategier. CSC og Cordys har et faelles formål nemlig staerk forretningsetik, innovation og foretagsomhed og vi er glade for at kunne bekendtgøre og formalisere dette partnerskab."

"For et år siden tog Cordys en strategisk beslutning, at følge en partnercentreret forretningsmodel og reorganiserede virksomheden som følge heraf" sagde Jan Baan, administrerende direktør i Cordys. "På trods af den vanskelige økonomiske situation, har vi opnået betydelig succes med denne strategi. Når man ser på den store stigning både i salget og indestaengt efterspørgsel efter Cordys løsninger, var aftalen med CSC det naeste naturlige skridt. Cordys vil fortsaette med at fokusere på produktudvikling, salg og marketing samt support."

"Vi er meget spaendte på betydningen dette strategiske partnerskab vil få for markedet. Business Process Management fortsaetter med at vaere et af de hurtigst voksende segmenter i softwarebranchen og CSC anerkendes som en global leder inden for området af forretningsinnovation. Cordys teknologi vil yderligere styrke dette lederskab. Dette faktum gjorde det nemmere for os at flytte vores top rådgivere og implementeringseksperter til CSC" tilføjede Baan.

"Økonomiske omstaendigheder dikterer dagsordenen for forretningstransformationen for mange ledende medarbejdere" sagde Lasher. "Deres nuvaerende Enterprise resource planning eller ERP og gamle systemer er vanskelige og dyre at udskifte så hurtigt som markedet kraever det. Cordys platform løser dette problem ved at fremme investeringerne i nuvaerende systemer og skabe et fleksibelt fundament med nye muligheder for at tilpasse sig hurtigt og vaere forberedt på enhver situation. Denne fremgangsmåde støtter måden CSC tilbyder løsninger og servicer til sine kunder over hele verden."

Om Cordys

Cordys er en gobal udbyder af software til business proces innovation og Enterprise Cloud Orchestration. Den brancheførende Cordys Business Operations Platform (BOP), består af en komplet pakke af naeste generations Business Process Management (BPM), Business Activity Monitoring (BAM) og innovativ Saas Deployment Frameworks (SDF), idet den giver en komplet platform som en service (Paas) løsning. Den indeholder et åben integreret saet vaerktøjer og teknologier indbefattet Composite Application Framework (CAF), Master Data Management (MDM) og et serviceorienteret arkitektur (SOA) skelet. Cordys platform og dens banebrydende Cloud teknologi saetter kunderne i stand til at vaesentligt forbedre aendringshastigheden, fundamental aendring af måden de fornyer deres forretnings arbejdsprocesser for at opnå en aegte kundeorienteret filosofi. Global 2000 virksomheder over hele verden har valgt Cordys til at opnå forretningsydelsesforbedringer som f.eks øget produktivitet, reduceret tid til markedsføring, højere sikkerhed og hurtigere reaktioner på de foranderlige markedsefterspørgsler. Cordys er en global virksomhed med hovedkvarter i Holland og kontorer i USA, Storbritannien, Tyskland, Kina, Indien og Israel. www.cordys.com

Om CSC

CSC er en global leder indenfor teknologibaserede løsninger og servicer via tre hovedforretningsområder. Disse omfatter forretningsløsninger og servicer, den administreret servicesektor og den Nordamerikanske offentlige sektor. CSC's avancerede faerdigheder omfatter systemdesign og integration, IT og forretningsproces outsourcing, udvikling af applikationssoftware, web- og applikationshosting, missionsupport og management konsulentvirksomhed. CSC har ca. 92.000 medarbejdere med hovedkvarter i Falls Church, VA, og med en omsaetning på 16,2 milliarder USD for de sidste tolv måneder pr. 3. juli 2009. Hvis De ønsker yderligere oplysninger, så besøg virksomhedens hjemmeside på www.csc.com.

KILDE CSC