easyFairs(R) forventer en 20 % stigning i årlig omsaetning

18 Jan, 2011, 18:11 GMT fra easyFairs

BRUXELLES, January 18, 2011 /PRNewswire/ --

- easyFairs' halvårsregnskab viser staerk vaekst for de kommende 18 måneder

easyFairs, Europas førende arrangør af tids- og omkostningseffektive fagmesser, forventer en 20 % stigning i årlig omsaetning for 2010-2011 til EUR 33,5 mio. i forhold til EUR 27,9 mio. for 2009-2010. Stigningen afspejler både en organisk vaekst og virksomhedens seneste opkøb, ikke mindst købet af den belgiske messearrangør Fairtec.

"Vi har al mulig grund til at have tillid til virksomhedens staerke organiske vaekst for fremtiden efter to års kontrolleret udvikling," udtaler easyFairs' Chief Executive Officer Jean-François Quentin. "Med udgangspunkt i de mange genbookinger, vi har oplevet på vores seneste messer, forventer vi også en stigning på 20 % i salgsvolumen for regnskabsåret, der starter 1. juli 2011. Vores mål er at nå en omsaetning på EUR 50 mio. i 2014 gennem organisk vaekst og opkøb."

easyFairs blev grundlagt i 2004 og har haft en hurtig organisk vaekst, der udgør over 90 % af den samlede forretning. Derudover er easyFairs i fremskredne forhandlinger med en raekke virksomheder omkring målrettede opkøb i industrier som f.eks. industrielle teknologier, informationsteknologi , byggeribranchen og servicesektorer.

"Vi mener, at vi har fundet den rette balance i vores vaekststrategi og fortsaetter med at vaere på udkig efter opkøb, der passer til vores profil som arrangør af tids- og omkostningseffektive events. Det glaeder mig, at easyFairs kan viderebringe disse gode nyheder til udstillingsbranchen," siger easyFairs' bestyrelsesformand og grundlaegger Eric Everard, som i øjeblikket også er formand for UFI, den globale sammenslutning for udstillingsindustrien.

Information om easyFairs(R)

easyFairs er Europas førende arrangør af tids- og omkostningseffektive fagmesser. Vi gør det nemt for folk at mødes og lave forretninger i et professionelt miljø. easyFairs, der har hovedkvarter i Bruxelles og et internationalt netvaerk af kontorer, arrangerer messer i Østrig, Belgien, Colombia, Danmark, Finland, Tyskland, Irland, Holland, Norge, Polen, Rusland, Spanien, Sverige, Schweiz og UK.

easyFairs bringer salgsfokuserede messer til hjertet af købernes marked. Du kan finde flere oplysninger på http://www.easyFairs.com

KILDE easyFairs