Endnu en pokerprofessionel i verdensklasse slutter sig til UltimateBet

25 Sep, 2006, 23:07 BST fra UltimateBet

LONDON, September 25 /PRNewswire/ -- Det førende pokerwebsted Ultimatebet.com har udvidet sit team af pokerprofessionelle ved at indga aftale med et af de varmeste nye navne inden for international poker.

Johan Storakers, 35 ar, er steget op fra pokereksplosionen i sit hjemland Sverige og har sluttet sig til en gruppe af nye professionelle, som for øjeblikket er i gang med at omskabe den globale pokerscene. Fra en beskeden start lige uden for Stockholm gennemførte Storakers militaertjeneste i Svergie, før han fik beskaeftigelse inden for telemarketing og detailbranchen. I mellemtiden var poker blevet en større og større del af hans liv, og han begyndte snart at dyrke spillet professionelt med bemaerkelsesvaerdige resultater.

Med en indtjening gennem sin karriere pa mere end 1,37 million USD, med 41 turneringer gennemført med gevinst og efter at have siddet ved mere end et dusin ved finaleborde i World Series of Poker og World Poker Tour, er Storakers nu parat til at tage det naeste skridt i sin pokerkarriere ved at slutte sig til Team UltimateBet. Der vil man kunne se ham spille side om side med Phil Hellmuth, vinder af ti World Series of Poker armband, Annie Duke, en af verdens bedste kvindelige pokerspillere, og Antonio "Magikeren" Esfandiari.

Johan Storakers siger: "Det er en kolossal aere for mig at blive opfordret til at tilslutte sig dette team af pokerprofessionelle hos UltimateBet. At spille ved siden af legender som Phil Hellmuth kan kun gøre mit spil bedre og bringe mig taettere pa at vinde mit første armband i World Series of Poker."

Chris Welch, administrerende direktør for Loudvision, UltimateBet's marketingbureau, siger: "Ultimatebet.com har allerede en staerk tilhaengerskare blandt professionelle pokerspillere pa grund af sine fremragende programmer og brede udvalg af spil. Vores mal med at samarbejde med et sa fremragende europaeisk talent som Johan er at øge opmaerksomheden og interessen for Ultimatebet.com blandt fritidsspillere. Aftalen er et vigtigt led i vores plan om at lancere Ultimatebet.com som et staerkt varemaerke pa vigtige europaeiske markeder og at bygge videre pa vores fundament af 2,5 millioner spillere."

Indlemmelsen af Johan Storakers i Team UltimateBet sker lige inden 2006 UltimateBet.com Aruba Classic, som afvikles i det caribiske paradis Aruba fra 23. september til 1. oktober. Denne turnering er i sit femte ar og vil se vinderen tage af sted med mere end 1 million USD.

Om UltimateBet

UltimateBet er udviklet med assistance fra de bedste pokerspillere i verden - Phil Hellmuth, Annie Duke og Antonio Esfandiari - og tilbyder de bedste pokerspil pa internettet. Spillere kan downloade webstedets gratis pokerprogrammer, spille i gratis ringspil og turneringer og fa tip fra disse professionelle, sa de kan laere sporten og forbedre deres spillestrategi. UltimateBet er medlem af af pokernetvaerket via licens paderes pokerprodukt fra Game Theory Ltd., et datterselskab af Excapsa Software Inc., med mere end 2 millioner registrerede spillere.

KILDE UltimateBet