Golf og SPA på højeste niveau - ny A-ROSA Internetdebut

05 Sep, 2006, 09:35 BST fra A-ROSA

ROSTOCK, Tyskland, September 5 /PRNewswire/ -- A-ROSA, der ejes af Deutsche Seereederei fra Rostock, er et feriested, med luksuriøse ressorter i tre lokaliteter i Nordtyskland og Østrig. De tre A-ROSA-hoteller, smukt beliggende i et område taet ved Berlin, i Østersøbad Travemünde og i Kitzbühel i de østrigske alper, er på grund af de mange golf-, sports- og SPA-tilbud og de gode ankomstmuligheder fra (Danmark, Sverige) et interessant feriemål. Den nye Internetdebut under www.a-rosa.com tilbyder spaendende udbud med direkte reserveringsmuligheder.

Sport & SPA Resort A-ROSA Scharmützelsee, 2005, haedret som årets bedste SPA Resort, ligger kun 60 km sydøst for Berlin, direkte ved havet, og er derfor ideelt beliggende når man vil opleve hovedstaden og nyde de enestående golf- og SPA-muligheder direkte i naturen. Ressortens egne golfanlaeg har Tysklands bedste golfpladser, bl.a. den spektakulaere Nick Faldo Meisterschaftsplatz og med en golfskole og to driving ranges er den lige velegnet til begyndere og professionelle. Et yderligere highlight er det 4.200 qm SPA-område med Ayurveda-etage og forebyggende medicin. Fire forskellige restauranter, yachtskole, ridsecenter, tennisanlaeg og egen badestrand afrunder ferietilbudet.

På grund af de gode ankomstmuligheder med faerge eller fly fra Skandinavien er historiske Østersøbad Travemünde og Hansestaden Lübeck, hvis gamle bydel hører til UNESCO's verdenskulturarv, et besøg vaerd. Grand SPA Resort A-ROSA Travemünde, der ligger taet ved stranden, er fascinerede med sin arkitektur fra århundredskiftet (bygget i 1912). Det er blevet omsorgsfuldt renoveret, med moderne elementer, såsom det 4.500 qm SPA-område med Tysklands mest moderne thalasso-center og egen dermatologiklinik.

Golfmetropollen Kitzbühel ligger midt i alperne, men er dog let at nå frem til fra München eller Salzburg. Med fire golfpladser i byen og 19 andre i omegnen har golfspillere et fremragende valg. Grand SPA Resort A- ROSA Kitzbühel ligger på det bedste sted, direkte ved Kitzbühels aeldste golfplads, med et fantastisk panoramasyn af Hahnenkamm og Wilden Kaiser. Hotellet, i tyrolerstil, forvaenner sine gaester med et 3000 qm spaområde, tre restauranter og forebyggende medicinafdeling.

For yderligere oplysninger og billedmateriale:
    A-ROSA Resort GmbH
    Annette Engelke