Groupon Danmark renoverer hjemmesiden for at skabe en ægte online markedsplads

01 Sep, 2014, 06:00 BST fra Groupon

KØBENHAVN, September 1, 2014 /PRNewswire/ --

Med et nyt design og opdateret mobil-app, kommer der endnu flere gode tilbud til danske kunder

I dag annoncerer Groupon et helt nyt design af den danske hjemmeside, samt opdaterede versioner af de populære iPhone- og Android-apps. Disse ændringer er det seneste skridt i virksomhedens overgang fra en daglig deal- websted til en ægte online markedsplads, hvor det er lettere for kunder at gennemse Groupon's enorme udvalg af deals.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140901/703496-b )

"I løbet af de fire år Groupon har været i Danmark har antallet og variationen af deals vokset hurtigt," siger Roy Blanga, Groupon's internationale vicepræsident for Nordeuropa. "Blot inden for det sidste år har Groupon Danmark tilføjet tusindvis af nye deals på tværs af kategorierne lokal, shopping og rejser. Vores nye websted og mobil-apps gør at du hurtigt kan finde præcist hvad du har lyst til at lave eller købe, når som helst og hvor som helst."

Den nyeste version blev første lanceret i USA i november 2013. Udover en række nye søge-, browsing- og lokalisationsfunktioner, har hjemmesiden nu et sofistikeret, overskueligt look med en hvid, frem for grøn, baggrund.

Highlights fra den nye website inkluderer:

• Hjemmeside: En fremtrædende søgebar på toppen af siden, med søgeforslagsfunktion, der giver kunder mulighed for nemt at finde den type deal de leder efter.
  • Robust søgefilter: Hvert søgeresultat vises sammen med et sæt af brugervenlige filtre, der giver kunderne mulighed for at bore dybere i specifikke kategorier, baseret på deres interesser.
  • Bedre billeder: Et innovativt karruseldesign betyder at kunder kan se flere billeder fra forhandlerne, tydligt.
  • Deal samlinger: Samlinger af deals baseret på bestemte tidspunkter så som jul, leder en til forskellige områder af Groupon's massive oversigt af deals.

Groupon har også opdateret sine iPhone- og Android-apps. Groupon-apps er blevet downloaded næsten 92 millioner gange i 43 lande verden over.

App-opdateringer vil omfatte:

• Nærliggende: En fane i mobil-app'en giver kunder mulighed for at se hvilke Groupon deals ligger tættest på dem, uanset om det er i deres nabolag eller i en anden by.

Med disse hurtigere og mere intuitive måder hvorpå kunder kan udforskelig og købe deals på, har Groupon gjort det nemmere end nogensinde at shoppe for det perfekte produkt eller oplevelse.

"Groupon" er et registeret varemærke tilhørende Groupon, Inc. Alle andre navne kan være varemærker tilhørende deres respektive ejere.

Om Groupon

Groupon (NASDAQ: GRPN) er en global leder i lokalhandel og det sted du starter når du ønsker at købe hvad som helst, når som helst, hvor som helst. Ved at benytte virksomhedens globale relationer og omfang, kan Groupon tilbyde kunder en stor markedsplads med enestående tilbud i hele verdenen. Forbrugere kan opleve det bedste en by har at tilbyde via websiden eller på mobilen med Groupon Lokal, nyde ferier med Groupon Rejser og finde en samling af elektronik, mode, møbler og meget mere med Groupon Shopping.

Groupon omdefinerer hvordan traditionelle små virksomheder tiltrækker, fastholder og kommunikerer med kunder ved at tilbyde forhandlere en række produkter og tjenester, inklusiv tilpasset deal-kampagner, kortbetalings-behandlingskapaciteter og transaktionsløsninger, der hjælper virksomheder med at vokse og operere mere effektivt. For at søge efter gode deals eller abonnere på Groupon's e-mails, besøg http://www.Groupon.dk. For at downloade Groupon's femstjernede mobil app, besøg http://www.Groupon.dk/how-works-groupon-mobile. Hvis du vil vide mere om virksomhedens forhandlerløsninger og hvordan man kan arbejde med Groupon, besøg http://www.GrouponWorks.dk.

KILDE Groupon