Har du lyst til at opdage Graekenland?

17 Jun, 2008, 10:00 BST fra FAGE S.A

ATHEN, June 17 /PRNewswire/ --

- MAMMA MIA! THE MOVIE & TOTAL Yoghurt inviterer dig til at vinde en tur til den graeske ø Santorini!

Hvad har TOTAL Yoghurt og MAMMA MIA! THE MOVIE til faelles? Svaret er Graekenland! Som den førende yoghurt i Graekenland er TOTAL yoghurt den autentiske graeske yoghurt fremstillet i Athen af FAGE, og MAMMA MIA! THE MOVIE er en romantisk musicalkomedie, der finder sted på den graeske ø Skiathos.

For at se vores Multimedia News Release, venligst besøg: http://www.prnewswire.com/mnr/fage/33584/

TOTAL yoghurt & MAMMA MIA! THE MOVIE inviterer dig til sommer til at deltage i en spaendende konkurrence på tvaers af en raekke udvalgte europaeiske lande: England, Holland, Belgien, Tyskland og Danmark.

Konkurrencen udbyder 5 hovedpraemier på en tur til den graeske ø Santorini samt 180 moderigtige sommerstrandsaet og 150 CD-soundtracks fra filmen MAMMA MIA THE MOVIE.

For at have en chance for at vinde skal deltagerne indtaste den unikke kode, som findes på de specielle promotionspakker, og besvare et meget simpelt spørgsmål: Hvor mange liter maelk bruges der til at fremstille kun én liter TOTAL yoghurt?

TOTAL yoghurt er fremstillet ved hjaelp af en unik fremstillingsproces - Der bruges 4 liter maelk til at fremstille 1 liter TOTAL yoghurt. Brugen af denne høje maelkeprocent kombineret med en unik fremstillingsproces er FAGE's hemmelighed!

Om FAGE S.A (udtales fa-yeh)

FAGE's mission er at fremstille produkter af høj kvalitet. Dette understreges kraftigt af virksomhedens motto "Vi ville aldrig fremstille et produkt, vi ikke ville give til vores børn". (http://www.fage.gr)

En af de mest bemaerkelsesvaerdige praestationer har vaeret indførelsen af den graeske TOTAL yoghurt på de europaeiske markeder. FAGE's TOTAL yoghurt var den første filtrerede yoghurt, der blev lanceret vellykket i Europa. Denne succes blev bekraeftet af forsøg hos velkendte multinationale industrier på at imitere TOTAL yoghurt ved at danne en kategori med såkaldt "Graesk yoghurt".

I dag nydes FAGE's udvalgte yoghurter og oste internationalt i 27 lande og findes i 20.000 butikker på fire kontinenter.

Om MAMMA MIA !

Meryl Streep og Pierce Brosnan havde hovedrollerne i denne stjernespaekkede filmadaptation af den vaerdsatte musical, der er blevet set af over 30 millioner mennesker i 160 byer og på 8 sprog over hele verden. Filmen bringer de tidsløse sangtekster og melodier fra den ikoniske supergruppe ABBA ud til filmpublikummet til sommeren 2008, når saesonen starter for MAMMA MIA! http://www.mammamiamovie.com

Bemaerkninger til redaktører

Promotionsperioden for denne konkurrence er hovedsageligt i månederne juli & august og varierer en smule fra land til land. Der findes yderligere oplysninger på pakkerne med TOTAL yoghurt og på webstedet http://www.totalmammamia.com. Praemierne vil blive fordelt ligeligt mellem de 5 deltagende lande.

Man kan deltage gennem Internettet ved at besøge den specielle website http://www.totalmammamia.com eller via post.

I Belgien kan du kun finde TOTAL-produkter i DELHAIZE-butikkerne!

På hylden kan du finde den specielle promotionspakke med TOTAL 0% 150gr.

Gyldige tilmeldinger sker mellem d. 7. juli og d. 26. september.

I Tyskland kan du finde TOTAL-produkter i de fleste større supermarkedskaeder.

På hylden kan du finde specielle promotionspakker med TOTAL 10% 200gr & TOTAL 0,2% 150g. De gyldige tilmeldinger sker mellem d. 23. juli og d. 12. september.

I Danmark kan du finde TOTAL-produkter i supermarkederne DANSK, FØTEX og BILKA.

På hylden kan du finde specielle promotionspakker med TOTAL 10% 500gr & TOTAL 0,2% 150g. De gyldige tilmeldinger sker mellem d. 16. juni og d. 5 september.

I Holland kan du finde TOTAL-produkter i supermarkedet Albert Heijn & Makro.

På hylden kan du finde specielle promotionspakker med TOTAL 10% 500gr & TOTAL 0% 500gr samt små pakker med TOTAL 10% 150gr TOTAL 0% 150g. De gyldige tilmeldinger sker mellem d. 7. juli og d. 26. september.

I Storbritannien kan du finde TOTAL-produkter i supermarkederne Tesco, Sainsburys, ASDA (Walmart),Morrisons og Waitrose.

På hylden kan du finde de specielle promotionspakker med TOTAL 10% 500gr & TOTAL 0% 500gr & TOTAL 2% 500gr.

De gyldige tilmeldinger sker fra d. 16. juni til d. 5. september.

Der er specielle fotografier tilgaengelige til hvert marked.

Kontakt :

Babali Eirini