Infor udnævner Jean Philippe Pommel til vicedirektør for salgskanaler og partnerskaber i Europa, Mellemøsten og Afrika

14 Maj, 2008, 16:41 BST fra Infor Global Solutions GmbH

ATLANTA, Georgia, May 14 /PRNewswire/ -- Infor bekendtgjorde i dag, at Jean Philippe Pommel er blevet udnævnt til vicedirektør for Infors salgskanaler og partnerskaber i Europa, Mellemøsten og Afrika. I sin tidligere stilling som global kundechef var Pommel ansvarlig for udvikling af Infors nye forretninger. I sin nye rolle vil Pommel påtage sig omsætnings- og ledelsesansvar for Infors salgskanal- og partnerskabsprogram i Europa, Mellemøsten og Afrika og yderligere løfte virksomhedens betydelige indflydelse i regionen. Han vil rapportere direkte til Keith Deane, direktør for Infor i Europa, Mellemøsten og Afrika. Pommel har en kandidateksamen i computer- og elektronikvidenskab fra National Institute of Sciences i Lyon i Frankrig.

Siden han kom til Infor i 2004, har Pommel stået for mange af Infors største industri- og servicekunder i det globale kundeteam. Han har mere end 25 års branchekendskab fra virksomheder som International Computers Limited og GSI Business Management. Pommel kom til Infor fra Baan, hvor han var administrerende direktør for Frankrig indtil overtagelsen af SSA Global. Inden da var han administrerende direktør for Frontstep Systems i Sydeuropa.

"Mange af vore samarbejdspartnere oparbejder fortsat deres indtjening, hvilket bidrager til at forøge vores forretninger i regionen", sagde Pommel. "Nu skal vi overføre dette momentum direkte til at opbygge og udvide eksisterende partnerskaber på det europæiske teknologimarked, samt opsøge nye muligheder gennem kanaliseret salg."

"Vi er meget glade for at have Jean Philippe Pommel i spidsen for vores kanaliseringsvirksomhed på et af vore stærkeste markeder," sagde Keith Deane, direktør for Infor i Europa, Mellemøsten og Afrika. "I sin karriere har han med succes ledet både direkte og indirekte salgsaktiviteter. Han er et vedholdende præstationsmenneske, som med sit flair for forretninger vil give vore salgskanaler og partnerskaber et stærkt løft."

For flere oplysninger, kontakt venligst:

Infor
    Tanja Hossfeld