Johnson Controls lancerer nyt brand, der fokuserer på komfort, sikkerhed og baeredygtighed

01 Okt, 2007, 03:27 BST fra Johnson Controls, Inc.

MILWAUKEE, October 1 /PRNewswire/ --

- Virksomhedens nye direktør, Stephen A. Roell mener, at koncernens nye kommunikationsplatform og opdateret identitet i højere grad afspejler den aktuelle strategiske kurs.

Industrigiganten Johnson Controls, Inc. (NYSE: JCI), som er global leder inden for fremstilling af intelligente miljøer, lancerede i dag en ny brand-kommunikationsplatform og en opdateret identitet for hele koncernen. Virksomheden, som er global leder indenfor Automotive Experience, Building Efficiency og Power Solutions lancerer nu et nyt logo, faelles slogan og en ny reklamekampagne for mere effektivt at kommunikere sin vision og for at tilpasse sit image og sine markedsføringsaktiviteter til virksomhedens aktuelle strategiske kurs.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070930/AQSU001LOGO )

"Vi vil fortsaette med at vaere en mangfoldig og multi-industriel virksomhed, der arbejder målrettet på at forbedre komfort, sikkerhed og baeredygtighed med innovative produkter og ydelser, hvor folk bor, arbejder og rejser" udtalte Stephen A. Roell, der officielt tiltraeder som administrerende direktør i dag. "Johnson Controls fokuserer på kundetilfredshed, teknologi og global tilpasning og hjaelper derigennem sine kunder med at få større succes. Vi har gode muligheder for vaekst rundt om i verden. Specielt søger vi at styrke vores førerposition på nye markeder gennem støtte til vores globale og regionale kunder" tilføjer han.

Ifølge Stephen A. Roell, understreger denne strategi Johnson Controls' nye vision - "en mere komfortabel, sikker og baeredygtig verden" - til at afspejle virksomhedens brede kompetencer mere praecist. "Denne vision understreger, at vi er fokuseret på at hjaelpe vores kunder med at tilføre forbrugernes dagligdag mere vaerdi" forklarer Stephen A. Roell. "Alle vores aktiviteter spiller en meget vigtig rolle mht at gøre livet bedre og lettere der, hvor folk tilbringer det meste af deres tid. 'Om det gaelder komfortable og sikre bilinteriør, avancerede energibesparende anlaeg og sikkerhed i bygninger eller miljøvenlige bilbatterier, så er Johnson Controls i stand til at levere, hvad vi kalder intelligente miljøer til vores kunder - opfindsomme løsninger, der bliver godt modtaget på markedet."

Ifølge Denise Zutz, Vice President of Strategy, Investor Relations and Communication, er det nye brand en bedre måde at kommunikere ideen om intelligente miljøer på. "Både nuvaerende kunder og fremtidige kunder ved lige praecist, hvad der er vigtigt for dem" forklarer hun. "De ønsker at samarbejde med virksomheder, der kan tilføre vaerdi og løse opgaver proaktivt. Derfor har vi udviklet vores nye slogan Ingenuity Welcome - Opfindsomhed Velkommen, som har en dobbelt betydning: For det første anerkender vi, at folk ønsker nytaenkning i produkter og serviceydelser, for det andet er vi en virksomhed, der søger folk med gode ideer."

Denne rekrutteringsorienterede pointe er ikke et tilfaelde, sagde Stephen A. Roell. "Vi er nødt til fortsat at vokse for at kunne servicere vore kunder godt, specielt på de nye markeder" tilføjer han. "For at kunne sikre os de bedste talenter, er det vigtigt for os at vaere en foretrukken arbejdsgiver. På den måde hjaelper vi vores kunder med at opbyge deres forretning." Vi mener, at opbygningen af vores brand vil bidrage positivt til at vinde de største talenter på alle geografiske markeder og hjaelpe Johnson Controls til fortsat vaekst.

Virksomheden lancerer det nye slogan sammen med den nye faelles identitet, som vi kalder den "åbne verden" i de 125 lande, som vi servicerer gennem ca. 1.300 kontorer og fabrikker verden over. I foråret 2008 lancerer Johnson Controls en reklamekampagne, der er udformet til at kommunikere vores unikke kompetencer til markedet.

Johnson Controls logo findes i øjeblikket primaert på virksomhedens udstyr til bygningsautomatisering og styringer. Ifølge Denise Zutz indebaerer initiativet, at virksomheden nu tydeligt vil maerke sine mest kendte produkter - HomeLink, York, Optima, Varta, Heliar og LTH - med Johnson Controls navnet og logoet for i højere grad at sammenkaede produkterne med koncernens brand. HomeLink gør det muligt for kunder at betjene garagedøre, låger og apparater i hjemmet fra deres biler. York er produkter til opvarmning og aircondition indenfor bolig og erhverv. Optima er et batterimaerke, der gør brug af en unik teknologi med spiralsnoede absorberende glasmåtter (AGM), som giver en ekstrem høj ydelse. Varta, Heliar og LTH er de førende maerker til bilbatterier.

Johnson Controls (NYSE: JCI) er verdensførende indenfor intelligente løsninger der, hvor folk bor, arbejder og rejser. Ved at integrere teknologier, produkter og ydelser skaber vi intelligente miljøer, der omdefinerer forholdet mellem folk og deres omgivelser. Vores 140.000 medarbejdere skaber en mere komfortabel, sikker og baeredygtig verden ved hjaelp af vores produkter og ydelser til mere end 200 millioner køretøjer, 12 millioner hjem og en million erhvervsbygninger. Vores engagement i baeredygtighed er grundpillen i vores miljøarbejde sammen med et socialt ansvar både på vores arbejdespladser og i det omgivende samfund. Baeredygtighed er ligeledes afgørende i de produkter og ydelser, vi leverer til vores kunder. Yderligere oplysninger kan fås ved at besøge http://www.johnsoncontrols.com.

Web site: http://www.johnsoncontrols.com

KILDE Johnson Controls, Inc.