'Klaed dig på til mobile multimedier' med MOTOROKR E6

05 Dec, 2006, 17:12 GMT fra Motorola, Inc.

HONG KONG, December 5 /PRNewswire/ --

- Motorolas revolutionerende nye PDA-topmodel giver dig video, spil, musik og produktivitet i din hule hånd.

Motorola, Inc. (NYSE: MOT), der er globalt førende inden for trådløs kommunikation og mobil underholdning, praesenterede i dag sin nye topmodel inden for underholdnings-PDA'er - MOTOROKR E6. E6 er en fuldstaendig nytaenkning af traditionelt musik- og PDA-udstyr, med sit elegant designede underholdningshåndsaet, der samtidig øger produktiviteten - et udstyr, der er som skabt til travle medarbejdere på farten.

"Ikke alle har haft mulighed for at nyde de mange oplevelser, som et multimediehåndsaet kunne tilbyde, men det har aendret sig med MOTOROKR E6," siger Motorola's Michael Tatelman, corporate vice-president og general manager, Mobile Devices Business, Nordasien. "E6 er specielt designet til at give overlegne video-, musik-, spil- og billedoplevelser. E6 gør det nemt og enkelt at indfange et saerligt øjeblik med kameraet, høre musik hvor som helst og når som helst, spille spil eller film eller endda tjekke e-mail på farten."

Som kulminationen på Motorola's arv, innovation og lederskab inden for multimedier tilbyder MOTOROKR E6 en perfekt balance mellem baerbar underholdning og arbejdseffektivitet. Dedikerede musiktaster, hukommelsesudvidelse, funktioner til at se og lave film plus alle de grundlaeggende arbejdsvaerktøjer er bare begyndelsen - E6 er i sandhed den ultimative underholdnings-PDA. Det nye håndsaet giver dig en fremragende mobil multimedieoplevelse i et smart udstyr, der gør dig i stand til at skabe, nyde og dele musik, videoer, billeder og spil samtidig med, at du kan holde styr på dit liv og arbejde.

Mobil stil

Motorola har med MOTOROKR E6 skabt den slankeste og smarteste underholdnings-PDA nogensinde. Med en tykkelse på kun 14,5 mm udstråler E6'erens rene linjer den klassiske, daempede prestige, der var kendetegnet for Motorola's ikoniske håndsaet som MOTOKRZR og MOTOSLVR. Men til forskel fra sine forgaengere er det meste af dette smarte håndsaets ydre daekket af en stor 2.4" 240x320 TFT Touch Window(R)-skaerm - hvilket er en nyhed i mobile håndsaet - der giver brugerne adgang til alle E6's funktioner på sekunder.

Og med yderligere funktioner som et 2-megapixel kamera med høj opløsning, 3,5 mm stereohovedtelefonstik, dedikerede musiktaster og et udtageligt SD-hukommelseskort fremkalder MOTOROKR med det samme en sand multimediefornemmelse.

Mobile multimedier

Med det indbyggede 2-megapixel kamera løfter MOTOROKR E6 mobil video til et helt nyt niveau - og den tager dig med! Det har aldrig vaeret nemmere at lave film end med CIF(352x288) videooptagelse i høj kvalitet. Du kan opleve dine yndlingsvideoer med SD lagringskortet og Realplayer(R), der kan afspille MPEG-4-, H.263- og RV-filer. Som noget hele enestående blandt mobile håndsaet kan E6 endda forvandles til et webcam til din pc eller laptop takket vaere håndsaettets USB-forbindelse.

Med MOTOROKR E6's fremragende kamerakvalitet, der omfatter makroobjektiv og 8x zoom, vil du vaere i stand til at få hidtil usete detaljer med, og dermed bevare de saerlige øjeblikke og mennesker i dit liv med en utrolig klarhed. SD hukommelseskortet betyder også, at du kan have hele fotoalbum med dig, synkronisere med din computer, og ved hjaelp af en printer eller en fotoforretning kan du øjeblikkeligt få kopier og dele dem med venner og familie.

Mobil underholdning

Ønsker du at få mest muligt ud af livet? MOTOROKR E6 gør det at spille til en sand mobil oplevelse, der giver baghjul til tunge og gammeldags spillere! E6 kommer med en 320x240 TFT Touch Window(R)-skaerm med høj opløsning og et 3,5 mm stereohovedtelefonstik, der sammen giver en overlegen spiloplevelse hvor som helt og når som helst. E6'eren giver dig mulighed for at tage dine computerspil med dig, da du nemt kan forbinde dig til MOTOGames, der er vores virtuelle hypermarked på internettet ( http://www.motogames.com.cn), eller via WAP (http://wap.motogames.com.cn), så du kan spille populaere online spil på dit håndsaet.

Og når du ønsker at høre musik, forvandler MOTOROKR E6 dine sange til dit livs soundtrack. Vaelg lige praecis den sang, du ønsker uden at skulle bekymre dig over formatet - E6 understøtter MP3, AAC, AAC+, WMA, RA, WAV, MIDI, AMR-NB og AMR-WB - og nyd musikken med dine bedste hovedtelefoner - endda også trådløse Bluetooth hovedtelefoner! Takket vaere hukommelsesudvidelsesporten, kan du også have hundreder af sange med dig på din E6, og nemt og problemfrit synkronisere dem med din computer via USB eller hukommelseskortet.

Hvis du ønsker at høre noget nyt, er du daekket ind med MOTOROKR E6's indbyggede FM-radio. Eller endnu bedre: gå ind på www.motomusic.com.cn, hvor du kan opdage, købe, downloade, nyde og dele den allernyeste musik inklusiv eksklusive sange fra Linkin Park, Jay Chou og alle dine andre yndlingskunstnere.

Mobil produktivitet

Selv når underholdningen må vige til fordel for den virkelige verden, vil MOTOROKR E6 uden problemer skifte gear og leve op til dine behov - faktisk har produktivitet aldrig føltes eller set så godt ud! Som det kan forventes af den førende inden for PDA-håndsaet, kommer E6 med Motorola's prisvidende visitkortlaeser-software, der gør det nemt at holde kontakten ved at oprette og dele kontaktinformationer.

MOTOROKR E6's software til håndskriftgenkendelse er en nem måde at indsaette tekst og den kan bruges med alle E6's produktivitetsvaerktøjer. Tjek din mail på farten med E6'erens internet e-mail klient eller hold styr på din tid og dine aftale med kraftige kalendere og huskelister, og endelig kan du synkronisere det med din computer eller med dine kolleger ved hjaelp af Motorola Phone Tools(R).

Nøglefunktioner
    -- 2.0 megapixel kamera med 8x digital zoom til at fange øjeblikket
    -- Op til fem timers CIF og QVGA-videooptagelse, videoafspilning med
       fuld skaerm
    -- Integreret MP3-afspiller med dedikerede musiktaster og indbygget
       FM-radio
    -- PDA med visitkortlaeser, POP3 e-mail, Document Viewer til at laese
       PDF-filer, Microsoft Word, Excel, PPT osv.
    -- Forbindelse via integreret stereo Bluetooth(R) trådløs teknologi,
       HTML browser, høj-hastigheds-USB 2.0 EMU, 3,5 mm stereostik
    -- Udtageligt hukommelseskort, op til 2GB SD Card support; 8MB dynamisk
       brugerhukommelse

"MOTOROKR E6's største egenskaber ligger i designet og den enestående kombination af livsstil-orienterede funktioner," konkluderer Motorola's Tatelman. "Intet andet mobilt udstyr kan tilbyde samme vifte af funktioner, der hjaelper kunderne med at tage kontrol over alle aspekter af deres liv og levere overlegne medie-, spil- og produktivitetsegenskaber - alt sammen i en tynd, let og elegant udformning."

MOTOROKR E6 kan fås allerede nu hos autoriserede Motorolaforhandlere.

Anerkendte medlemmer fra medierne, der ønsker yderligere produktoplysninger og fotografier med høj opløsning, kan besøge http://www.motorola.com/motoinfo.

Forbrugere, der ønsker yderligere produktoplysninger og information om tilgaengelighed kan besøge http://direct.motorola.com/hellomoto/motorokre6.

Om Motorola

Motorola er kendt i hele verden for at vaere førende inden for udvikling af innovativ trådløs og bredbåndskomminkation. På baggrund af vores mission om Seamless Mobility er Motorolas medarbejdere forpligtet på at hjaelpe dig med en nem og problemfri forbindelse til mennesker, information og underholdning, som du ønsker. Vi gør dette ved at designe og producere "must have"-produkter, "must do"-oplevelser og kraftige netvaerk - sammen med en komplet raekke af support-services. Som en Fortune 100-virksomhed med global tilstedevaerelse og indflydelse har Motorola haft et salg på 35,3 milliarder USD i 2005. For mere information om vores virksomhed, menneskene bag og vores innovative produkter, besøg: www.motorola.com.

Hjemmeside: http://www.motorola.com

KILDE Motorola, Inc.