Leo Pharma A/S og Stiefel Laboratories slutter sig sammen i de nordiske lande for at markedsføre Stiefels nye topiske anti-akne Rx-produkt

12 Jan, 2005, 12:22 GMT fra Stiefel Laboratories, Inc

LONDON, January 12 /PRNewswire/ -- Stiefel Laboratories, Inc., verdens største uafhaengige farmaceutiske virksomhed, med dermatologi som speciale, og LEO Pharma har sluttet sig sammen i de nordiske lande for at markedsføre Stiefels nye topiske anti-akne Rx-produkt. Denne vigtige kombinationsbehandling har opnået en betydelig markedsandel i de lande, hvor den allerede er lanceret (som DUAC(R)eller CLINDOXYL(R) eller INDOXYL(R)) i USA, Canada, UK og Mexico, og det forventes, at LEO vil opnå en lignende succes i de nordiske lande.

"En del af vor strategi er at udvikle vores forretning ved at indgå partnerskab med andre virksomheder, der har en staerk tilstedevaerelse på markedet. LEO har meget staerke marketingmuligheder i de nordiske lande, og dette samarbejde vil garantere, at vi fortsaetter vores succesrige indtraengning på markedet og optimerer dette vigtige nye produkt," siger Charles W. Stiefel, president af Stiefel.

"Ved at tilføje Stiefels fremragende produkt til LEO Pharmas produktportefølje, vil virksomhedens allerede staerke position i de nordiske lande styrkes yderligere. Desuden giver produktet alle dem, der lider af akne, en ny innovativ behandlingsmulighed i de nordiske lande, og vi straeber efter den samme succes, som Stiefel har opnået," siger Ernst Lunding, president af LEO Pharma.

Vi opfordrer dig til at besøge www.stiefel.com

KILDE Stiefel Laboratories, Inc