Luca Pozzoli tiltræder for at gøre PartyLite den førende sociale indkøbsoplevelse i Europa

22 Okt, 2013, 11:14 BST fra PartyLite Trading SA

GRANGES-PASCOT, Schweiz, October 22, 2013 /PRNewswire/ --

Luca Pozzoli tiltræder stillingen som Group General Manager, Schweiz og Emerging Markets & Vice President, Market Development hos PartyLite Europe den 21. oktober 2013. I denne stilling har han hovedansvaret for at øge og udvide PartyLite Europes markedsportefølje. Pozzoli har mere end tyve års ledelseserfaring inden for direkte salg.

(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131017/647605 )

"Det er en spændende tid inden for direkte salg, da vi fusionerer direkte salg med internetverdenen," siger Martin Köhler, President for PartyLite Europe, "og jeg er begejstret for PartyLites tilsagn om at åbne op for endnu bedre forretningsmuligheder for vores konsulenter med onlineshopping og digitalt netværk. Det er det, jeg brænder for. Med Luca Pozzoli har vi fået eksperterfaring inden for direkte salg til PartyLite-familien, som deler vores vision og bringer de rette kompetencer og den rette viden, så vi kan booste vores vækst i Europa".

I sin stilling har Luca Pozzoli ansvaret for Schweiz, et af PartyLites kernemarkeder, og for de nye vækstmarkeder Tjekkiet, Slovakiet, Italien og Polen. Han skal ligeledes arbejde på strategiske projekter for at støtte PartyLites kommende strategier, især inden for kompensation.

Luca Pozzoli begyndte sin karriere i 1990 som marketingelev hos Tupperware. I løbet af de sidste 20 år har han beklædt forskellige ledelsesstillinger inden for Tupperware-mærker, senest som Area Vice President for Østeuropa. "Jeg ser frem til at bidrage til PartyLite Europes fortsatte succes og arbejde på, at vi når endnu videre," siger den 48årige italienske leder. "Jeg har fulgt PartyLites forretning på tæt hold helt fra begyndelsen af min professionelle karriere, og jeg er stolt over, at jeg nu er en del af den succesfulde PartyLite-familie". Pozzoli var tidligere også præsident for den italienske sammenslutning af førende virksomheder i branchen.

PartyLite Trading S.A.

PartyLite er en global leder inden for direkte salg med produktion og salg af livsstilsprodukter af høj kvalitet, som f.eks. levende lys, dufte og tilbehør til hjemmet. PartyLite er nr. 31 på listen over de 100 mest profitable virksomheder inden for direkte salg i verden. Udover lokaliteter i USA, Canada, Mexico og Australien distribueres de eksklusive produkter også i 13 andre europæiske lande. Med passion, innovation og som verdensleder inden for sin kategori skaber PartyLite muligheder hver eneste dag.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:
Satu Kankaansyrjä
Sr Manager Marketing Europe, Communications & E-Commerce PartyLite Trading SA