Med Air Berlin fra København nonstop til Mallorca

09 Nov, 2006, 12:10 GMT fra Air Berlin PLC & Co Luftverkehrs KG

BERLIN, Danmark, November 9 /PRNewswire/ -- Air Berlin bliver mere og mere europaeisk. Fra april 2007 flyver Tysklands naeststørste airline for første gang dagligt fra København nonstop til Palma de Mallorca. I foråret 2006 havde Tysklands naeststørste airline indført straekninger fra København til Berlin og Düsseldorf.

"Danskerne har indtil nu også benyttet sig af vores flyforbindelser over Tyskland til Mallorca," forklarer Carsten Kröger, salgsleder hos Air Berlin. "Derfor regner vi med et stort potentiale for en nonstop-forbindelse."

I Palma de Mallorca kan Air Berlin nu også tilbyde de danske gaester at flyve dem viderer til 16 mål på naboøerne, det spanske fastland og i Portugal. Transferen er enkel og hurtig, og de vidererejsendes bagage bliver automatisk transporteret videre.

Flyforbindelserne til Mallorca og de videreførende mål på den Iberiske Halvø kan fås med øjeblikkelig virkning. Billetter til en enkeltrejse kan fås fra 49 euro, flyrejser med en omstigningsforbindelse kan fås fra 69 euro. Indeholdt i denne pris er skatter, gebyrer og kerosinpris. Air Berlin tilbyder i modsaetning til andre flyselskaber deres gaester om bord en forfriskning, alkoholfrie drikkevarer samt aviser og blade. Billetter kan fås på internettet (airberlin.com), i selskabets service-center (tlf. 80-887785) eller i rejsebureauet.

Pressekontakt:
    Angelika Schwaff