Mega-skiområde og en masse ny teknik - nyheder i vinteren 15/16

29 Sep, 2015, 10:15 BST fra TravelTrex GmbH

KÖLN, Tyskland, September 29, 2015 /PRNewswire/ --

- Cross reference: Picture is available at AP Images (http://www.apimages.com) and

http://www.presseportal.de/nr/103258 -

Kæmpestore skiområdeforbindelser og moderne lifte venter på vintersportsgæsterne til næste sæson. Især Østrig har forbedret og moderniseret meget i skiområderne. Vi præsenterer en oversigt over die vigtigste udviklinger i de populære skiregioner.

Det mest spændende projekt i denne vinter er fusionen af Skicircus Saalbach Hinterglemm Leogang og Fieberbrunn. Takket være den nye liftforbindelse TirolS vokser de to regioner sammen til et af landets største skiområder. Og i SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental kører fra Brixen verdens hurtigste 8er-stolelift op på bjerget.

Yderligere highlights: En rejse til Mayrhofen i december kan anbefales, her afholdes nemlig i forbindelse med åbninngsweekenden af den nye 3S-Penkenbane det populære "Rise & Fall". I Zillertalarena og i det franske Les 2 Alpes glæder man sig iver de nye dalnedfarter og events som "Välley Rälley" (Zillertal) eller "Pow(d)er Week" (Les 2 Alpes). Med den moderne Brunnbane samt tre nye pister starter Kitzbühel med et kvalitetsoffensiv på Pengelstein i den nye sæson.

Du vil læse om flere tech-highlights og event-tips? Alle nyheder og detaljerede infos finder du her: http://presse.snowtrex.dk/ nyt-i-vinteren-15-16

SnowTrex tilhører TravelTrex GmbH. TravelTrex hører til gruppen af Europas førende rejsearrangører af vintersportsrejser og sælger attraktive skipakker på den 15-sprogede hjemmeside i mere end 20 lande. Mere infos her: http://presse.snowtrex.dk/newsroom/

For mere information og printbilleder, kontakt venligst:

TravelTrex GmbH
Sarah Petersen