MOTOKRZR(TM) debuterer i HongKong

19 Sep, 2006, 21:31 BST fra Motorola, Inc.

LIBERTYVILLE, Illinois, September 19 /PRNewswire/ --

- Den spaendt afventede smalle og tynde multimedie mobiltelefon er snart tilgaengelig på markeder verden over.

Motorola, Inc. (NYSE: MOT), meddelte i dag, at dens spaendt afventede mobiltelefon MOTOKRZR nu er tilgaengelig for konsumenter i HongKong. Denne nye mobiltelefon, der saetter endnu en ny benchmark for mobildesign, vil imponere konsumenter med unik forstaerket glas på forsiden, fuld suite af multimedie dia-services, højeste håndvaerksmaessig udførelse, praecisionsdetaljer og elegante overflader.

Mobilen, der er helt fremme i forreste raekke, er også tilgaengelig på tvaers af Storkina med Taiwan inkluderet. I de kommende uger kan millioner af konsumenter forvente at se meddelelser fra udbydere og forhandlere verden over med bekendtgørelser om rådigheden af MOTOKRZR.

"MOTOKRZR legemliggør Motorolas ufravigelige princip om originalitet og nyskabelse. "Vi er begejstret over, at putte en sofistikeret mobil, med en lang raekke førsteklasses stemme- og multimediefunktioner, i konsumenternes haender verden over," siger Ron Garriques, president, Mobile Devices Business. "MOTOKRZR er helt bestemt mobilen for personer, der vaerdsaetter forkantdesign og en spaendende mobiloplevelse.

MOTOKRZR, der følger i fodsporet af verdenskendte MOTORAZR(TM), er lavet med elegante og hårdføre materialer. MOTOKRZR, der byder på multidimensional, metallisk glans finish for visuel dybde, udstråler fin elegance med magnesium, pudset krom og forstaerket glas. Det forstaerkede glas på forsiden - et teknologisk gennembrud og først i storvolumen håndsaet - resulterer i højglans, der balancerer den bløde fløjlsagtige overflade på bagsiden.

Om Motorola

Motorola er kendt verden over for at vaere innovative og ledende indenfor trådløs- og bredbåndskommunikation. Inspireret af vores vision om problemfri mobilitet, hos Motorola er vi engageret i at hjaelpe dig med at saette dig i forbindelse med og holde kontakten ved lige med de folk, oplysninger og den underholdning, du ønsker og behøver på en nem og problemfri måde. Det gør vi ved at designe og levere "must have" produkter, "must do" oplevelser og staerke netvaerker - sammen med en fuld styrke af supporttjenester. En Fortune-100 virksomhed, med global tilstedevaerelse og betydning, Motorola solgte for 35,3 milliard US dollar i 2005. For yderligere oplysninger om vores virksomhed, vores medarbejdere og vores innovationer, besøg venligst http://www.motorola.com

MOTOROLA og det stiliserede M-logo er registreret hos det amerikanske patent- og varemaerkekontor. Alle andre produkt- eller tjenestenavne tilhører deres respektive ejere. Motorola, Inc. 2006. Alle rettigheder forbeholdt.

Websted: http://www.motorola.com

KILDE Motorola, Inc.