Motorola lancerer globale flagship-forretninger med åbning i Shanghai

14 Jul, 2006, 01:26 BST fra Motorola

SHANGHAI, Kina, July 14 /PRNewswire/ --

- En lokalitet i Kina er det første skridt mod et globalt forsøg på at hjaelpe forbrugerne med at få mere ud af deres produkter.

Motorola, Inc., (NYSE: MOT) en global leder indenfor trådløs kommunikation, lancerede i dag et verdensomspaendende initiativ, og med åbningen af sin første "globale flagship-forretning" i et travlt indkøbsområde i Shanghais bycentrum sigter Motorola mod at åbne forretninger med Motorola-maerket på nøglemarkeder.

Motorola flagship-forretninger, som anvender samme slags innovative design, der kendetegner Motorolas prisbelønnede mobiltelefoner, udmaerker sig med unik, interaktiv indretning, veltraenet personale, individuel telefontilpasning og aktive enheder. Alt dette har til formål at give et markant erfaringsmiljø, som inkorporerer Motorolas fulde produktsortiment og realiserer Motorolas vision om problemfri mobilitet uanset tid og sted.

"Motorolas flagship-forretninger er designet med henblik på at hjaelpe forbrugerne med a få mere ud af deres Motorola-produkter, hvilket begynder med forbedret købererfaring og fortsaetter indtil forbrugerne har de nødvendige tilslutnings- og kommunikationsvaerktøjer" siger Motorolas Jeremy Dale, vicepraesident,detailhandel-markedsføring. "Med personaliseret service, innovativt og indbydende miljø og en bred vifte af disse forretninger på markedet, er vi overbeviste om, at vi vil tilbyde en hel problemfri forbrugeroplevelse og drive totalsalg af hele Motorola- produktfamilien."

I de sidste to år har Motorola vaeret staerk involveret i global forskning og udvikling omkring det nye detailbegreb, og resultatet er en fremgangsmåde, der centrerer sig om forbrugeren.

Fornøjelse er forretningernes kerneelement, og kunderne har mulighed for at personalisere deres telefoner med laseraetsning og skraeddersyede "telefontatoveringer" samt unikke traeningsprogrammer, der foregår i forretningerne og fabriksautoriserede teknikere onsite, der vil assistere med spørgsmål og al nødvendig service.

Foruden selve Motorola flagship-forretningerne har Motorola også planer om at udnytte flagship-forretningernes modulaere opbygning til at lancere "forretning-i-forretning" butikker og ikke-flagship forretninger.

"Motorola flagship-forretningernes kerneelementer er modulaere, skalérbare, og fleksible, hvilket sikrer, at man snart vil vaere i stand til at finde forskellige gengivelser af vores forretningsdesigns navnetraek," siger Dale. "Motorola lancerer kun flagship-forretninger eller "forretninger-i-forretninger" hvis det er til gavn for vores kunder og partnere, som vil åbne og betjene forretningerne."

Shanghai Motorola flagship-forretningen er den første af fire, planlagt for fastlandet Kina, med følgende ekstra nøglelokaliteter på tvaers af Asien og verden over. "Kinesiske forbrugere er lige så sofistikerede som forbrugere i andre dele af verden," siger Michael Tatelman, Motorola, korporativ vicepraesident og direktør, mobile enheder, Nordasien. "Ved at lancere vores flagship-forretninger I Kina har vi ikke blot mulighed for at blive det maerke. Som Kinas sofistikerede forbrugere foretraekker, men det giver os også en unik mulighed for at skaerpe detailbegrebet for markeder overalt i verden."

"Motorolas mål med flagship-forretningerne er intet mindre end genopfindelsen af mobildetailkulturen, og forandring af forbrugeroplevelsen, og det har altid vaeret vores mission at hjaelpe folk med at få det meste ud af deres menneskelige potentiale vha. den teknologiske styrke" siger Tatelman. "Flagship-forretningerne er en enestående mulighed for at realisere problemfri mobilitet på en erfaringsmaessig, human og sjov måde."

Om Motorola

Motorola er kendt verden over for at vaere en innovativ leder indenfor trådløs- og bredbåndskommunikation. Inspireret af vores vision om problemfri mobilitet, hos Motorola er vi engageret i, at hjaelpe med at saette dig I forbindelse og holde kontakten ved lige med de medarbejdere, oplysninger og den underholdning, du ønsker og behøver på en nem og problemfri måde. Det gør vi ved at designe og levere "must have" produkter, "must do" oplevelser og staerke netvaerker - sammen med en fuld styrke af supporttjenester. En Fortune-100 virksomhed med global tilstedevaerelse og betydning, Motorola solgte for 36,8 milliard US dollar i 2005. For yderligere oplysninger om vores virksomhed, medarbejdere og innovationer, besøg venligst http://www.motorola.com .

Websted: http://www.motorola.com

KILDE Motorola