NCP VPN-klient for Juniper-systemer med udvidede tjenester

27 Jul, 2010, 12:00 BST fra NCP engineering GmbH

NÜRNBERG, Tyskland, July 27, 2010 /PRNewswire/ --

- Ny udgave af NCP IPsec-klienter til Juniper-styresystemer på markedet

NCP engineering GmbH, der er en førende leverandør af integrerede VPN-løsninger til fjernadgang, annoncerer lanceringen af en ny version af "NCP Secure Client - Juniper Edition" til Juniper-styresystemer. Efter den succesrige lancering af VPN-klienten til ScreenOS, kan den nu også anvendes til Juniper Junos styresystemer. En yderligere kvalitet er sikkerhedskvalitetsseglet "FIPS Inside" (Federal Information Processing Standard).

NCP's Ipsec VPN-klient, som kan fås til alle Windows-styresystemer (32/64-bit), erstatter VPN-klienten NetScreen Remote og kan nu også anvendes i Juniper Junos-miljøer som del af den nuvaerende alliance (NYSE: JNPR). NCP Secure Client Juniper Edition tilbyder en bred vifte af tjenester, som har til formål at forenkle brugen og at reducere dokumentations-, traenings- samt supportomkostninger til et minimum. Dette betyder desuden en forøgelse af "oppetiden", som er den tid, de ansatte kan arbejde produktivt.

Fakta og højdepunkter

- FIPS Inside er en pålidelig specifikation for virksomheder og offentlige myndigheder, der lever op til det høje sikkerhedsniveau for officielle autoriteter. NCP IPsec-klienten integrerer de kryptografiske algoritmer fra version 9.23 med den internationale FIPS-standard. Det pågaeldende kryptografiske modul er certificeret i henhold til FIPS 140-2 (certifikat #1051).

- VPN-klientens grafiske, intuitive brugergraenseflade gør den eksterne kommunikation nemmere for brugerne og reducerer de normale fejlkilder.

- VPN IPsec-klienten understøtter alle 64-bit styresystemer fra Microsoft (Windows 7, Windows Vista og Windows XP) samt Juniper-styresystemerne ScreenOS og Junos.

- Understøttes af WWAN-kort (Wireless Wide Area Networks NDIS 6.2) til WiMAX, UMTS eller GPRS på notebooks med Windows 7.

Yderligere information

- Oplysninger om NCP Secure Client - Juniper Edition kan findes her: http://www.ncp-e.com/en/about-us/oem-partners/ncp-juniper-cooperation.html

- Et skaermprint af NCP Secure Client - Juniper Edition kan findes på: http://www.presseportal.de/go2/juniper-screenshot

- Følg NCP-bloggen på http://vpnhaus.ncp-e.com/ eller følg os på Twitter (http://twitter.com/JuergenVPN)

Om

Med hovedkvarter i Nürnberg, Tyskland, hjaelper NCP engineering IT-netvaerksadministratorer med at sikre datatransmission i offentlige netvaerk og på internettet. Organisationer, som anvender fjernadgang, mobil computerbrug, telearbejde og e-handel verden over, stoler på NCP hvad angår sikker kommunikationsteknologi herunder løsninger inden for fjernadgang, IP-Routing, VPN og firewalls, identitets- og adgangsstyring (IAM) samt netvaerks-adgangskontrol (NAC). Selskabet bestraeber sig på at undgå, at kunderne bliver fastlåst hos leverandøren gennem regelmaessige kompatibilitetstest og fuld integration med PKI-infrastrukturer samt support af to-faktor autenticitet på slutudstyr. NCP betjener kunderne gennem et netvaerk af teknologi, forhandlere og mervaerdiforhandlere samt produktionspartnere som WatchGuard, T-systems, Lancom og Astaro.

Pressekontakt:

NCP engineering GmbH