PC Pro Magazine giver Raritan Computers Dominion KX gode anmærkninger

17 Jan, 2005, 17:02 GMT fra Raritan Computer Inc.

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, Nederlandene, January 17 /PRNewswire/ -- Raritan Computer Inc., en førende leverandør af løsninger til styring af it-infrastruktur udstyr og de missionskritiske applikationer og tjenester der kører på dem, meddelte i dag, at PC Pro magazine har givet fem stjerner til Raritans fjernstyring KVM (tastatur, video, mus) switch, Dominion(R) KX.

Raritans Dominion KX216 fik denne høje vurdering, fordi det er "en velbygget KVM switch, med en god raekke web-management egenskaber, hurtig fjernbetjening og gode sikkerhedsforanstaltninger samt nogle nyttige ekstra kontroller," siger computerbladets anmelder Dave Mitchell.

Mitchell siger også, at Dominion KX216 er en "bedre vaerdi end produkter som Avocent DSR1161 med lignende udstyr. Selv om CIM's koster det samme, så bringer Avocents management og viewing software en drabelig ekstra pris til slutbeløbet".

"Dominion KX er fortsat anerkendt af industrieksperter og vore kunder som den bedste digitale KVM switch til sikker fjernstyring af servere og it-udstyr i datacentre og fjerntliggende kontorer," siger Peter Moerland, Managing Director-Raritan Europa.

Dominion KX er et fuldstaendigt selvstaendigt system med alle egenskaber, der inkluderer verificering og webadgang indbygget i huset. Efter servere og udstyr er tilslutter KX med standard UTP kabel, opretter brugerne simpelthen en IP-adresse og begynder styringen. Avancerede egenskaber inkluderer 128-bit kryptering af både tastatur- og mussignaler samt video, dobbelt Ethernet tilslutninger til netvaerksredundans og en dedikeret modemport, som servere kan få adgang ti, selv om et netvaerk ikke fungerer. Dominion KX kan på et enkelt saet integreres med eksisterende verificeringssystemer, som for eksempel LDAP, RADIUS og Active. Directory(TM).

For en komplet PC Pro anmeldelse af Dominion KX se http://www.pcpro.co.uk/reviews/63456.

Om PC Pro

Siden dets lancering for cirka 10 år siden har PC PRO bevist, at det er en uundvaerlig it-ressource for erhvervsbrugere. Dennis Publishings månedlige publikation har et oplag på over 100,000 eksemplarer. Ved at fokusere på den professionelle tekniskekspert, har PC opbygget dets omdømme på omfattende og autoritativ produktprøvning, kombineret med underholdende og informative kommentarer og egenskaber.

Om Raritan Computer

Raritan Computer Inc., med hovedsaede i Somerset, N.J., is en førende leverandør af løsninger til styring af it-infrastruktur, såsom servere og netvaerkshardware, samt de missionskritiske applikationer og tjenester, der kører på det. Med Raritans meget pålidelige og følsomme it-management løsninger- baseret på KCM (tastatur, video, mus) switcher, serielkonsolservere,fjernstyringstilslutningsprodukter og styringssoftware - kan virksomheder hurtigt lokalisere problemer og få adgang til at reparere fejl hvor som helst, når som helst. Dette forenkler og øger hastigheden af datacenter arbejdsprocesser -fx tilfaelde, problem- og skiftestyring - hvilket forbedrer service-nyttetid og personaleproduktivitet. Raritans løsninger benyttes til styring af over 50.000 datacentre og andre it-sites verden over. Raritans Peppercon OEM afdeling udvikler, fremstiller og markedsfører avanceret, hardwarebaseret fjernstyret styringskomponenter, baseret på digital KVM-over-IP og IPMI teknologi. Grundlagt i 1985, Raritan fejrer 20 års tekniske nyskabelser og udbytterig vaekst. Raritan har 32 kontorer over hele verden og dets produkter distribueres i 76 lande For yderligere oplysninger, besøg venligst raritan.nl

Alle varemaerker tilhører deres respektive ejere.

Web site: http://www.raritan.com

KILDE Raritan Computer Inc.