Salg af fuldt integreret tekstilfabrikationsanlaeg i Malaysia

25 Jun, 2007, 16:24 BST fra Hualon Corporation (M) Sdn. Bhd.

KUALA LUMPUR, Malaysia, June 25 /PRNewswire/ --

Siden udpegelsen af kurtorer og bestyrere for Hualon Corporation (M) Sdn Bhd (udpegede kuratorer og bestyrere) ["Hualon"] den 30. november 2006, har kuratorer og bestyrere videreført Hualons aktiviteter med støtte fra de ansatte, de lokale forsyningsselskaber, lokale og internationale kunder og leverandører.

Kuratorer og bestyrere indbyder nu interesserede parter til at afgive tilbud på overtagelse af Hualons drift og aktiver. Tilbud skal vaere kuratorer og bestyrere i haende senest den 3. august 2007.

Hualon er en af verdens førende tekstilproducenter, som ejer og driver en fuldt integreret tekstilproduktionsfacilitet af global standard og omfang i Malaysia. Hualon beskaeftiger mere end 7.000 medarbejdere. Produktionsanlaegget, som består af mere end 20 fabrikker og et areal på 197 Acres(79 hektar), er strategisk placeret i industriområder i de sydlige delstater Negeri Sembilan og Melaka i Malaysia. Dette produktionsanlaeg ligger taet ved den internationale havn i Port Klang, som giver adgang til internationale shippingruter og Kuala Lumpur International Airport.

Hualon har sammenlagt kapacitet til at producere mere end 500.000 MT polyester og blandingsprodukter, 30.000 MT nylon, 150.000 MT PET-granulat og 400 - 500 millioner yards (360 - 450 millioner meter) tekstil om året. Hualon har en årlig omsaetning på 800 millioner US dollars og er primaert eksportorienteret med salg til Bangladesh, Kina, Egypten, Hong Kong, Indien, Iran, Korea, Syrien, Tyrkiet, and Vietnam.

Interesserede parter, som er ude efter en mulighed for at investere i et etableret tekstilproduktionsanlaeg i Malaysia med sin veludbyggede infrastruktur og velvillige investeringspolitik, kan rekvirere informationsmateriale mod afgivelse af fortrolighedsaftale og efterlevelse af relevante betingelser ved at kontakte de følgende:-

Melvin Lim                     Kajendra Pathmanathan
    Tlf.: +603-2147-2098            Tlf.: +603-2140-4851
    (chee-weng.lim@my.ey.com)      (kajendra.pathmanathan@my.ey.com)

Udsendt af
    Lim Tian Huat
    Adam Primus Abdullah
    Stephen Duar
    Solidariske kuratorer og bestyrere
    Hualon Corporation (M) Sdn Bhd (188578-A)
    (Udpegede kuratorer og bestyrere)

KILDE Hualon Corporation (M) Sdn. Bhd.