Sam Trickett fra Team Titan valgt som bedste cash spiller i Storbritannien

06 Sep, 2011, 14:49 BST fra Titanpoker.com

LONDON, September 6, 2011 /PRNewswire/ --

- Sam Trickett spiller på vegne af online pokerrummet Titan Poker. Ved den første British Poker Awards i 2010 modtog han prisen for bedste nye spiller.

Sam Trickett, medlem af Team Titan, sponsoreret af Titanpoker.com, det førende online pokerrum i Europa, blev valgt som bedste cash spiller ved den anden årlige British Poker Awards.

Trickett har været nomineret til priser i tre kategorier, der blev valgt ved online afstemning, og som blev offentliggjort ved Poker in the Park ceremonien i Londons Hanover Square den 3. september 2011. Udover bedste cash spiller var han også kandidat til bedste turneringsspiller og bedste bruger af sociale medier.

Ved den første British Poker Awards i 2010 modtog Trickett prisen for bedste nye spiller.

Tricketts cash game spil har fået meget omtale i de seneste måneder efter en meget indbringende seance ved high stakes spil i Macau. Derudover har han i år vist sine turneringsevner ved at vinde Aussie Millions $100.000 Challenge og ved at få en andenplads i Aussie Millions $250.000 Super High Roller.

Sammen med Team Titan kollegaen Marvin Rettenmaier fra Tyskland, vil Trickett deltage i Titan Pokers 6-års jubilæum, der fejres denne måned. De to hold-medlemmer vil spille sammen med andre pokerspillere ved cash borde og turneringer i det populære online pokerrums kampagne Sam & Marvin's Playground.

Både Sam Trickett og Marvin Rettenmaier spiller på vegne af Titan Poker ved de største pokerturneringer rundt omkring i verden. Både poker nybegyndere og øvede pokerspillere inviteres til at prøve det gratis poker download hos Titan Poker og kvalificere sig til at spille ved siden af Team Titan medlemmer.

Om Titanpoker.com:

Titanpoker.com er det førende online pokerrum i Europa og en del af iPoker Network. Titan Pokers software er udviklet og vedligeholdes af Playtech - et aktieselskab og en førende udvikler af gaming-software. Når højdepunktet nås, er der titusindvis af online spillere, og Titan Poker garanterer millioner af dollars i månedlige præmier, tilbyder en let-indløselig velkomstbonus, har specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpots så høje som $300.000 og tildeler spillere pladser til store poker turneringer over hele verden. Titan Poker brandet promoveres udelukkende af Euro Partners.

For mere information, kontakt venligst:
Euro Partners
Robin Becker