Sjove og anderledes: En nat i en iglo, i en suite i et fly eller bag tremmer -hotel.info de mest usædvanlige hoteller

01 Aug, 2011, 09:00 BST fra hotel.info

NUREMBERG, Germany, July 28, 2011 /PRNewswire/ --

Ville det ikke være fascinerende at opleve atmosfæren i en fængselscelle for en nat, uden at have i konflikt med loven? Eller hvad med at overnatte om bord på et fly og få en god nats søvn uden at skulle tæmme sin flyskræk?

hotel.info [ http://www.hotel.info ], den gebyrfrie online-bookingservice for mere end 210.000 hoteller i hele verden præsenterer nu de mest usædvanlige hoteller. Hvad enten det drejer sig om et high-tech-hus, igloen ved frostgrader eller fængslet - det behøver jo ikke altid være et standard dobbelt- eller enkeltværelse der danner rammerne for en god nats søvn.

Her bliver overnatningen til en oplevelse - et lille udvalg af de sjoveste hoteller.

Intet problem med hedebølge - selv uden aircondition

Hedeproblemer og defekte klimaanlæg? Dette er ikke et problem for gæsterne på Ice Hotel Canada i Sainte-Catherine-de-la-Jacques i Canada. Hotellet bestrå, som navnet måske hentyder til, af is og sne, samlet er det over 15.000 tons af det hvide stads og 500 tons frosset vand. Der er 36 værelser og tema-suiter til udvalg. Is-hotellets indretning, som for eksempel skulpturer, baren eller værelsernes indretning består også af sne og is. I hotellets egen iskirke er der på årsbasis masser af par der bliver viet i frostvejr. Der er selvfølgeligt sørget for at gæsterne ikke fryser om natten, ved hjælp af masser af dyner og tæpper.

Hele meldingen kan findes her:

Pressekontakt:

Aleksander Szumilas