SonyBMG og ad pepper media indgår marketingsaftale for Danmark, Sverige og Spanien

01 Feb, 2008, 10:00 GMT fra ad pepper media germany GmbH

MÜNCHEN, Tyskland, February 1 /PRNewswire/ -- ad pepper media har d.d. annonceret at de samarbejder med SONY BMG Music Entertainment om at markedsføre Sony BMG's "MusicBox" netværk af video afspillere i Danmark, Sverige og Spanien.

MusicBox udgør en række reklamedrevne online video afspillere, som er spredt udover SONY BMG's netværk af artister og pladeselskabs websites.

MusicBox afspillere er virale af natur, og bloggere kan linke direkte til dem og få førstehånds videoer op at køre på deres egne sites.

Denne aftale tilføjer en anden interessant partner til ad pepper media's portefølje, som de individuelle europæiske websites tilhørende SONY BMG som er sammenkædet med MusicBox, og giver dermed adgang til Sony BMG's komplette musik video bibliotek.

"Vi er meget glade for at indgå samarbejde med SonyBMG, eftersom MusicBox gør os istand til at tilføje en ung, spændende og købelysten målgruppe til vores portefølje." udtaler Niels Nüssler, administrerende direktør hos ad pepper media. "I vores hidtidige samarbejde med SonyBMG, har vi opdaget at vi har en gensidig lidenskab for kreative og nyskabende reklamemetoder i et hipt miljø, hvilket passer helt perfekt til målgruppen. Vi er især glade for at kunne præsentere dette på det europæiske marked til vores internationale kunder."

"SonyBMG MusicBox's afspillere er visuelt stærke og giver en fascinerende oplevelse, således imødekommer de den umættelige virtuelle efterspørgsel efter internet videoer," sagde Ulrich Järkel, Senior Vice Præsident, Digital & Business Development hos SonyBMG i Europa. "Vores afspillere er af afgørende betydning i SONY BMG's overordnede strategi om at gøre vores musik og videoer tilgængelige for brugerne på så mange forskellige måder som muligt og gennem så mange kanaler som muligt. I takt med at vi lancerer vores MusicBox afspillere i Danmark, Sverige og Spanien, ønsker vi at nå ud til så mange som muligt i vores eget netværk. Vi er overbeviste om, at pepper media kan nå ud til målgruppen og endvidere at de har den fornødne knowhow til at forenkle indtrængen på disse markeder og ved at samarbejde med dem, forventer vi hurtigt at opnå vores primære forretningsmål."

Kafka Kommunikation GmbH & Co.KG
    Susanne Sothmann
    Tlf: +49(0)89-7675-9434
    Email: ssothmann@kafka-kommunikation.de