Team Titan Kaptajn Sorel Mizzi er af Bluff Magazine kåret som årets spiller

02 Jan, 2011, 15:14 GMT fra TitanPoker.com

LONDON, January 2, 2011 /PRNewswire/ --

- Titanpoker.com's holdkaptajn har toppet de prestigefyldte rangeringer i flere måneder, mens han har haft et imponerende år ved pokerturneringer rundt omkring i verden.

Sorel Mizzis nylige niendeplads ved World Poker Tour Doyle Brunson Five Diamond Poker Classic Main Event sikrede, at kaptajnen af Titanpoker.com's trup af professionelle spillere vil vinde anerkendelse som Bluff Magazine's årets spiller.

Der har ikke været nogen tvivl om, at Sorel Mizzi ( http://www.titanpoker.com/da/team/sorel-mizzi.html) ville vinde den prestigefyldte pris, da han holdt sig på toppen af både Bluff Player of the Year Rankings og Bluff/ESPN Poker Power Rankings i flere måneder, efter et imponerende år af den canadiske spiller.

Året startede godt for Team Titan (http://www.titanpoker.com/da/team) kaptajnen, da han afsluttede på en tredjeplads ved Aussie Millions turneringen i januar til en præmie af $638.000.

I april, vandt Mizzi $7.200 No Limit Hold'em event ved 2010 Borgata Spring Poker Open til en førstepræmie af $170.313. I maj, afsluttede han på andenpladsen i en EUR20.000 No Limit Hold'em High Roller event på WPT Rendez-Vous à Paris og vandt $159.543. Mizzi kom i pengene tre gange ved 2010 World Series of Poker.

I august, tog Mizzi andenpladsen i en EUR10.000 No Limit Hold'em High Roller Event ved EPT Tallinn til en præmie af $98.209. Det blev efterfulgt af en femteplads i GBP10.000 No Limit Hold'em High Roller Turbo ved EPT London, og en syvendeplads ved WPT Foxwoods til $88.802.

Bluff Magazine's Poker Power Rankings anses for det bedste poker spiller rangeringssystem og magasinets unikke scoringsformel har udviklet sig til at være branchens førende belønningssystem.

Online poker nybegyndere såvel som erfarne spillere inviteres til at downloade (http://www.titanpoker.com/da/team) den brugervenlige Titan Poker software og deltage i de mange spændende kampagner, der afholdes af det bedste online poker rum i Europa.

Om Titanpoker.com:

Titanpoker.com er det førende online poker rum i Europa og en del af iPoker (http://www.titanpoker.com/da/ipoker.html) Netværket. Titan Poker's software er udviklet og vedligeholdt af Playtech, et aktieselskab og førende spil software udvikler. Med næsten 30.000 online spillere i de travleste timer, garanterer Titan Poker $16.000.000 i månedlige præmier, på blandt andet specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpotter på helt op til $100.000, og tildeler spillere adgange til store pokerturneringer (http://www.titanpoker.com/da/tournaments/schedules.html) over hele verden. Titan Poker mærket promoveres udelukkende af Euro Partners ( http://www.europartners.com/).

Se denne pressemeddelelse på Titanpoker.com

For mere information, kontakt venligst:
    Euro Partners
    Robin Becker