Titan Poker's 6 års jubilæum har Heads-Up Mesterskab på programmet

01 Sep, 2011, 16:33 BST fra Titanpoker.com

LONDON, September 1, 2011 /PRNewswire/ --

Det førende online poker rum i Europa markerer 6 år på markedet med kampagner der vil tiltrække alle typer af poker spillere.

Titanpoker.com, det førende online poker rum i Europa, afholder sit første Heads-Up Mesterskab nogensinde som en del af sine 6 års jubilæum poker kampagner i løbet af september måned.

Samlet vil der blive tildelt over $25.000 i præmier til spillere der konkurrerer på forskellige niveauer i Heads-Up Mesterskabet, hvor $7.500 er forbeholdt de 8 bedste placeret spillere i finalerne. Spillere der ønsker at deltage i Mesterskabets udskillelsesløb, skal sikre deres pladser ved at vinde en af 24-hour races, som er programsat på søndage og tirsdage i løbet af måneden.

Race vindere vil blive tildelt en plads i første runde af Heads-Up Mesterskabet den 28. september. Kvartfinale og semifinale kampe vil blive afholdt den 29. september, og $3.000 Heads-Up Mesterskab Finaleturneringen afholdes søndag den 2. oktober.

Ud over Heads-Up aktiviteter, vil alle typer af poker spillere kunne finde masser af action til at holde dem beskæftiget i løbet af 6 års jubilæum fejringen. Spillere vil være ivrige for at opnå adgang til Titan Poker's $6.000 Anniversary Freeroll, som afholdes torsdag den 6. oktober kl. 20:00 GMT+1. For at være berettiget til at deltage, skal spillere tjene mindst 60 point i løbet af september måned.

Spillere vil blive belønnet med overraskelsesfordele og kampagner i løbet af måneden som en del af Titan Poker's Mystery Week Giveaway Poker Kampagne. For at være berettiget til Heads-Up Mesterskabet, freeroll turneringen og Mystery Week giveaways, skal spillere opt-in for at indikere at de ønsker at deltage i kampagnerne.

Poker nybegyndere såvel som erfarne poker spillere inviteres til at prøve gratis poker download på Titan Poker og deltage i online poker rummets 6 års jubilæum fejring.

Om Titanpoker.com:

Titanpoker.com er det førende online poker rum i Europa og en del af iPoker Netværket. Titan Poker's software er udviklet og vedligeholdt af Playtech, et aktieselskab og førende spil software udvikler. Med titusindvis af online spillere i de travleste timer, garanterer Titan Poker millioner af dollars i månedlige præmier, tilbyder en let indløsning af første indbetalingsbonus, specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpotter på helt op til $300.000 og tildeler spillere adgange til store pokerturneringer over hele verden. Titan Poker mærket promoveres udelukkende af Euro Partners.

For mere information, kontakt venligst: Euro Partners, Robin Becker, Public Relations, robecker @ europartners.com

KILDE Titanpoker.com