Titan Pokers garanteret gevinst turneringer tilbydes til discount buy-ins

03 Jan, 2011, 14:51 GMT fra TitanPoker.com

LONDON, January 3, 2011 /PRNewswire/ --

- Der er discount priser til fjorten Nytårs Super Sale turneringer, som starter d. 7. januar 2011, og som har en samlet gevinstpulje på $750.000.

Titanpoker.com, det førende online poker rum i Europa, giver rabat på buy-ins til nogle af de mest prestigefulde tuneringer i løbet af januar 2011. Der er rabatter fra 50% til 80% af de almindelige turnerings buy-in priser. De garanterede gevinster til vindende spillere i disse turneringer forbliver det samme.

I alt 14 turneringer fra d. 7. januar 2011 med en samlet garanteret gevinstpulje på $750.000 vil blive afholdt til discount priser. En serie af Nytårs Super Sale (http://www.titanpoker.com/da/promotions/new-year-sale.html ) turneringer starter med "Friday $60,000 Guaranteed" turneringen, en begivenhed med 50% rabat på buy-in og adgang for $50+$5.

Den største rabat på 80% af de almindelige turnerings buy-in beløb tilbydes på adgange til "High Roller Monday $35,000 Guaranteed", "Monday Night Omaha $5,000 Guaranteed" og "Super Tuesday $30,000 Guaranteed" turneringerne.

Serien afsluttes med finaleturneringen "Sunday $200,000 Guaranteed Prize" d. 16. januar 2011 med adgang for $100+$9, som er en rabat på 66% af den almindelige buy-in pris.

Titan Poker afholder også planlagte og løbende sit'n'go satellit turneringer til meget billige buy-ins, som giver mulighed for at også spillere med mindre bankrolls kan vinde en plads til "Nytårs Super Sale" turneringer forud for serierne.

Både nye og erfarne online poker spillere inviteres til at downloade (http://www.titanpoker.com/da/download.html) den brugervenlige Titan Poker software, så de har mulighed for at vinde deres del af de $750.000 i garanterede gevinster i løbet af "Nytårs Super Sale" kampagnen.

Om Titanpoker.com:

Titanpoker.com er det førende online poker rum i Europa og en del af iPoker (http://www.titanpoker.com/da/ipoker.html) Netvaerket. Titan Poker's software er udviklet og vedligeholdt af Playtech, et aktieselskab og førende spil software udvikler. Med naesten 30.000 online spillere i de travleste timer, garanterer Titan Poker $16.000.000 i månedlige praemier, på blandt andet specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpotter på helt op til $100.000, og tildeler spillere adgange til store pokerturneringer (http://www.titanpoker.com/da/tournaments/schedules.html) over hele verden. Titan Poker maerket promoveres udelukkende af Euro Partners. ( http://www.europartners.com/)

For mere information, kontakt venligst:

Euro Partners
    Robin Becker