Titan Pokers Multi-Table Turnerings kampagne vender tilbage med flere gevinster

20 Jan, 2011, 14:42 GMT fra TitanPoker.com

LONDON, January 20, 2011 /PRNewswire/ --

- Det populære online poker rum afholder en ny serie af sine MT3 Multi-Table Turnerings races med $150.000 i penge præmier og WSOP oplevelses pakke til vindende spillere

Efter den kæmpe succes som tidligere kampanger har haft, afholder Titanpoker.com nu en ny serie af MT3 Multi-Table Turnerings races hvor vindende online poker spillere bliver belønnet med $150.000 i gevinst penge samt World Series of Poker* oplevelses pakker.

Titan Poker turnerings race spillet begynder d. 1. februar 2011 og fortsætter frem til slutningen af maj. Multi-Table Turnerings races giver $12.500 i kontante gevinster hver måned til de spillere, der ligger højest på det populære poker rums MT3 stillingstavle. Spillere vil modtage stillingstavle point for hver multi-table turnering, de deltager i baseret på en udregning, der tager højde for deres endelige stilling samt antallet af spillere. En spillers 20 bedste resultater hver måned vil blive vurderet, når der skal tælles sammen og stillingen på tavlen skal findes.

Der er reseveret $100.000 i gevinster til finale stilingstavlen, og bedømmelsen vil gå på spillernes turnerings spil i løbet af de fire måneder, som kampagnen løber over. De 20 bedste spillere på denne stillingstavle modtager hver en $5.000 WSOP* oplevelses pakke inklusiv fly til Las Vegas, hotel ophold, buy-in til en af WSOP side event turneringerne, billetter til Cirque Du Soleil show samt andre luksus fordele.

Både online poker nybegyndere og erfarne poker spillere inviteres til at downloade den brugervenlige Titan Poker software og deltage i MT3 Multi-Table Turnerings races, hvor de kan vinde deres del af præmierne.

Om Titanpoker.com:

Titanpoker.com er det førende online poker rum i Europa og en del af iPoker Netværket. Titan Poker's software er udviklet og vedligeholdt af Playtech, et aktieselskab og førende spil software udvikler. Med næsten 30.000 online spillere i de travleste timer, garanterer Titan Poker $16.000.000 i månedlige præmier, på blandt andet specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpotter på helt op til $100.000, og tildeler spillere adgange til store pokerturneringer over hele verden. Titan Poker mærket promoveres udelukkende af Euro Partners.

World Series of Poker og WSOP er varemærker tilhørende Harrah's License Company, LLc ("Harrah's"). Harrah's er ikke sponsor eller støtter, og er ikke forbundet med eller tilknyttet Titan Poker eller dets produkter, tjenester, kampagner eller turneringer.

For mere information, kontakt venligst:

Euro Partners
    Robin Becker