TitanPoker.com sender en delegation af poker spillere til Irish Open 2011

02 Dec, 2010, 15:38 GMT fra TitanPoker.com

LONDON, December 2, 2010 /PRNewswire/ --

- Vindende spillere ved de ugentlige super satellit turneringer spiller for Titan Poker ved den længste live poker begivenhed i Europa.

Titan Poker, det førende poker rum i Europa, har lanceret en serie af poker satellit turneringer for at finde de vindende spillere, som på vegne af Titan vil deltage ved Irish Open 2011 turneringen i Irland næste april.

Vindende spillere ved TitanPoker.coms ugentlige super satellit turneringer vil blive belønnet med en gevinst pakke til en værdi af EUR4.600 inklusiv EUR3.200 + EUR300 buy-in til Irish Open 2011 Main Event turneringen, som finder sted i Dublin, Ireland, fra d. 22. april 2011.

Titan Pokers vindende spillere vil få en royal behandling med 5 overnatninger på det luksuriøse Burlington Hotel i Dublin, og de vil til med modtage EUR655 til fly og lommepenge.

For at kvalificere sig til en plads ved Irish Open inviteres online poker spillere til at deltage i en af Titan Pokers mange kvalificerende satellit turneringer med buy-ins helt ned til EUR0,55 + EUR0,05. Den ugentlige Irish Open 2011 super satellit afholdes hver søndag aften og har en buy-in på EUR200 + EUR20.

Irish Poker Open er den længste No Limit Texas Hold'em poker turnering i Europa. Den foregår normalt i løbet af påske weekenden hvert år i Dublin, en by der er kendt for sin åbne og venlige atmosfære.

Titan Poker belønner løbende spillere med pladser til de mest kendte live poker begivenheder i verden, inklusiv World Series of Poker, ECPokertour og Asian Poker Tour. Nye spillere inviteres til at prøve at spille med gratis poker download hvor der kan vindes en utrolige poker pakke hos Titan Poker.

Om Titanpoker.com:

TitanPoker.com er det førende poker rum i Europa og er en del af iPoker Netværket. Titan Pokers software udarbejdes og vedligeholdes af Playtech, en offentlig virksomhed, som er førende indenfor spil software udvikling. Med næsten 30.000 online spillere i de travleste timer, garanterer Titan Poker $16.000.000 i månedlige gevinster og tilbyder specielle sit 'n' go turneringer med progressive jackpotter på op til $100.000. Dertil kommer, at Titan Poker belønner vindende spillere med adgang til store poker turneringer verden over. Titan Poker bliver eksklusivt promoveret af Euro Partners.

For mere information, kontakt venligst:

Euro Partners
    Robin Becker