TSCP europæiske direktør vil være tilstede på SMi's Cyber Defence Conference

14 Maj, 2008, 03:03 BST fra Transglobal Secure Collaboration Program

KØBENHAVN, Danmark, May 14 /PRNewswire/ --

- Deltagende vil lære om sikker email nyskabelser til leverandør baser

Marc Speltens, europæisk direktør for Transglobal Secure Collaboration Program (TSCP), vil præsentere visionen og strukturen for sikker email kommunikation under SMi's Cyber Defence Conference.

Præsentationen til europæisk militær kommunikation og seriøs infrastruktur beskyttelsesudøvere vil dække TSCP's sikker email specification, der tillader regeringsorganisationer og deres mangfoldige leverandørbaser at dele nye niveauer med følsom information elektronisk. Hr. Speltens vil forklare hvorledes dette almindelige kriterie påvirker public key infrastructure (PKI) til at maksimere interoperabilitet, bemyndige realtids tillid og tilbyde en genanvendelig struktur til fremtidige projekter. Derudover vil Hr. Speltens redegøre for den sikre email meddelsestransmissionsprocess og vise TSCP's kommende digitalt krav management specifikation.

HVEM:    Marc Speltens, TSCP europæisk direktør

HVAD:    "Sikker email: Angiver loyalitetsstandarden for samarbejde"

HVORNÅR: Onsdag den 14. maj 2008 11:40 CET

HVOR:    SMi's Cyber Defence Conference, København Marriott,
             København, Danmark

TSCP er det eneste industri fælleskab som bringer regeringskontorer, luftrum og forsvars (A&D) foretagender og teknologi udbydere sammen til at definere og teste robuste specifikationer der tillader organisationer at samarbejde globalt og løse de mest kritiske kæde udbudssikkerhedsudfordringer. Medlemmer omfatter det amerikanske forsvarsministerium, det britiske forsvarsministerium, det hollandske forsvarsministerium, BAE systemer, Boeing, EADS, Lockheed Martin, Northrop Grumman, Raytheon og Rolls-Royce.

Hvis De ønsker yderligere information vedr. SMi's Cyber Defence Conference, så besøg venligst: http://www.smi-online.co.uk/events/overview.asp?is=1&ref=2880 .

Om TSCP

TSCP er det eneste regerings industri fællesskab med særlig fokus på udvikling af løsninger til at løse de mest kritiske problemer som truer A&D industrien: formidling af indvilligelsen, indviklet beskaffenhed, udgifter og IT sikkerhedsrisici indeholdt i storstilede, multinationale samarbejdende programmer. TSCP blev grundlagt i 2002 og har leveret adskillige specifikationer og vejledende dokumenter vedr. sikring af A&D leverance kædedata. I dag fokuserer gruppen på identitets føderations retningslinjer og styring. TSCP er åben til regeringsorganisationer, hovedleverandører, tilpassere, leverandører og medlemshandelsgrupper. Hvis De ønsker yderligere information, så besøg venligst www.tscp.org.

Webside: http://www.tscp.org

KILDE Transglobal Secure Collaboration Program