USAa postvaesen vaelger MessageWay(R)

08 Nov, 2005, 15:29 GMT fra MessageWay Solutions, Inc

LIVONIA, Michigan, November 8 /PRNewswire/ --

- MessageWay leverer en storskala EDI-løsning til USPS

MessageWay Solutions, Inc. i Livonia, Michigan, der er en førende leverandør af B2B e-commerce-løsninger, meddelte i dag, at deres flagskib inden for B2B-produkter --MessageWay - er blevet valgt af USPS, det amerikanske postvaesen, til konsolidering af deres e-commerce-miljø.

USPS har opsat MessageWay til styring af både den amerikanske og internationale trafik af EDI-meddelelser. Løsningen indeholder en kombination af styret filoverførsel og omfattende dataoversaettelse med fuld synlighed og kontrol med filudvekslingen.

Ifølge Bob Cheal, vice-president for MessageWay Solutions udviklingsafdeling er MessageWay beregnet til miljøer som USPS. "Nødvendigheden af at konsolidere dataoverførselsløsningerne er faelles for vore kunder. MessageWay er en enkelt samlet løsning, der indeholder en omfattende 'kundevendt' teknologi og omfattende service bus-capacitet til styring af informationsstrømmene i virksomheden."

Greg Faubert, praesident for MessageWay Solutions, supplerede: "Med MessageWay kan vore kunder eliminere behovet for forskelligartede B2B-løsninger og stafetoverføring mellem flere dataoverførselsplatforme. En enkelt løsning nedbringer ikke blot omkostningerne men også risikoen for tab af kritiske kontakt og forretningssoplysninger hos kunderne."

MessageWay Solutions, Inc. gør på globalt plan 2000 virksomheder, ASPs og VAN-serviceudbydere i stand til at implementere sikre, integrerede handelsforhold mellem deres handelspartnere og deres interne applikationer. Virksomhedens løsning til styret fileroverføring, -- MessageWay -, gør kunden i stand til at vaere på forhånd i en verden med forandringer på et turbulent marked for elektronisk samhandel. MessageWay Solutions har leveret samlede løsninger til elektronisk samhandel til en verdensomspaendende kundeskare siden 1987. Flere oplysninger om virksomheden findes på http://www.messageway.com .

MessageWay is et registreret varemaerke for MessageWay Solutions, Inc. i de Forenede Stater og andre lande.

Websted: http://www.messageway.com

KILDE MessageWay Solutions, Inc