Verizon Business afslutter opkøbet af Cybertrust

09 Jul, 2007, 06:01 BST fra Verizon Business

BASKING RIDGE, New Jersey, July 9 /PRNewswire/ --

- Med opkøbet bliver virksomheden verdens førende globale aktør inden for informationssikkerhed

Verizon Business er med fuldførelsen af opkøbet af Cybertrust den førende leverandør af managed security services på det offentlige og det private marked i hele verden.

Verizon Business har nu kompetencer og en global udbredelse ingen andre kan matche, herunder over 1.100 medarbejdere, der beskaeftiger sig med sikkerhedsservices spredt ud over Europa, Nord- og Sydamerika, Mellemøsten og Asien- og Stillehavsregionen.

Verizon Business og det tidligere Cybetrusts kunder får omgående glaede af de to virksomheders sammenbragte styrker, produkter og professionelle services gennem en forbedret Verizon Business Security Solutions enhed. Kunder kan fra dags dato få adgang til en integreret portefølje af sikkerhedsløsninger - samlet under navnet "Verizon Business Security Solutions powered by Cybertrust".

"I vore dages globale, mobile økonomi der forandrer sig i løbet af millisekunder, er sikkerhed essentielt for at sikre enhver virksomheds sundhed," siger Nancy Gofus, senior vice president og chief marketing officer i Verizon Business.

"Med vores nye sikkerhedsløsninger giver Verizon Business nu vores kunder bedre mulighed for at sikre deres forretning. Vi er unikt positioneret i forhold til at hjaelpe virksomheder over i en ny aera med udvidede og mere komplekse virksomhedsinfrastrukturer, hvor data skal lagres og sikres fra kontor til kontor, fra partner til leverandør, fra det private virksomhedsnetvaerk til det offentlige Internet, fra arbejdsstation til mobiltelefon og alt herimellem," udtaler hun.

Den nye, forbedrede Verizon Business Security Solutions produktportefølje giver en end-to-end multilags-sikkerhed fra kundens lokationer til Verizon Business' globale IP netvaerk, et af de mange netvaerk der udgør Internettet, og inkluderer:

-- Professional Services bestående af governance,- risk- og
       complianceanalyse, application assessments og forensics samt
       haendelsessupportservices. Denne enhed består af 300 dedikerede
       medarbejdere placeret i hele verden
    -- En fuld suite af premise- og netvaerksbaserede Managed Security
       Services, indeholdende Denial of Service, Managed Email, Managed
       Devices og Managed Intrusion Protection og Detection Systems

-- Identitets og adgangsstyring

-- Trussels- og sårbarhedskontrol

-- Partner Sikkerhedsprogrammer

-- Sikkerhedscertificeringsprogrammer

Kunder kan desuden vaelge mellem en bred raekke fleksible ydelser - fra fuld outsourcing af alle funktioner til Verizon Business, outsourcing og styring af bestemte ydelser eller udstyr til selv at styre det hele og have Verizon Business som partner, der kan kontaktes, hvis det skulle blive nødvendigt.

"Virksomheder i hele verden kan komme til Verizon Business i vished om at de får nogle muligheder, ingen andre kan tilbyde samt global tilstedevaerelse og raekkevidde med tilrettede løsninger, der er tilpasset individuelle behov," siger Kerry Bailey, vice president for Verizon Business Security Solutions. "Vi har kombineret verdens bedst forbundne IP netvaerk med mere end 27 års erfaring inden for sikkerhedsleverancer og levering af sikkerhedsløsninger. Ingen anden aktør på markedet kan tilbyde samme dybde og bredde i deres sikkerhedsekspertise som os."

"Vi er opsat på at beskytte vores kunders handlinger i ethvert led, i takt med at den globale IP transformation finder sted. Sikkerhed begynder med erfaring. Men det standser ikke der. Teknologi vil - på godt og ondt - altid vaere under forandring. Vi vil vaere et skridt foran i forhold til at finde nye måder så virksomheder og medarbejdere kan udføre deres arbejde så ukompliceret og sikkert som muligt," udtaler Kerry Bailey.

Verizon Business får et nyt, staerkt fokus på identity management, som gør det muligt for kunder på effektiv vis at styre brugeridentiteter på tvaers af forskellige systemer og programmer. Sikkerhedsenheden vil tilbyde en lang raekke løsninger for offentlige og private kunder, så de kan styre elektroniske identiteter med styring af brugerkontrol og -adgang, informationsbeskyttelse og sikker adgang til ressourcer på tvaers af komplekse virksomhedsnetvaerk.

Verizon Business har også opkøbt Cybertrusts ICSA Labs, der vil forblive en selvstaendig division i virksomheden. ICSA Labs betragtes som den højeste standard inden for certificering af sikkerhedsprodukter, og de har testet og certificeret 95 % af alle sikkerhedsprodukter, der findes på markedet.

Verizon Business fortsaetter med at lede syv Cybertrust Security Operations Centre i Nord- og Sydamerika, Europa, Mellemøsten, Afrika og Asien og Stillehavsområdet. Disse centre gør dem i stand til at overvåge det aktuelle sikkerhedsbillede i hele verden.

"Sikkerhed, mobilitet og udvidede virksomhedsstrukturer accelererer globaliseringen," siger Nancy Gofus. "Gennem opkøbet af Cybertrust er Verizon Business ekstremt godt positioneret for at kunne hjaelpe virksomheder med de udfordringer, de måtte møde."

Denne oversaettelse til dansk er kun vejledende. Den officielle version er den engelske originaludgave.

Om Verizon Business

Verizon Business, en enhed under Verizon Communications (NYSE: VZ), er en førende leverandør af avancerede kommunikations- og informationsteknologiløsninger til store private og offentlige institutioner over hele verden. Ved at kombinere et uovertruffet globalt netvaerk med avancerede teknologiske kommunikations- og sikkerhedsservices leverer Verizon Business innovative og komplette forretningsløsninger til kunder verden over. Besøg www.verizonbusiness.com for yderligere information.

VERIZON'S ONLINE NEWS CENTER: Verizon news releases, executive speeches and biographies, media contacts, high quality video and images, and other information are available at Verizon's News Center on the World Wide Web at www.verizon.com/news. To receive news releases by e-mail, visit the News Center and register for customized automatic delivery of Verizon news releases.

Web Site: http://www.verizon.com

KILDE Verizon Business