Verizon Business leverer avancerede kommunikationsmuligheder til Queen Elizabeth II Conference Centre

17 Okt, 2006, 09:00 BST fra Verizon Business

READING, England, October 17 /PRNewswire/ --

- Telefoni- og dataservices muliggør VoIP og virtuelle konferencer hos førende britisk regeringskontor

Verizon Business annoncerer i dag den endelige og succesfulde udrulning af et IP telefoni- og datakommunikationssystem hos The Queen Elizabeth II Conference Centre (QEIICC) i London. QEIICC har valgt IP Integrated Access, der er en del af Verizon Business' globale VoIP service, til at understøtte deres avancerede konferencefaciliteter og for at have et fleksibelt fundament, der fremover kan forbedre centrets portefølje af offentlige og private kommunikationstjenester.

QEIICC, et konference- og udstillingscenter bygget til saerlige formål i hjertet af Westminster, er et førende regeringskontor i det nyoprettede Department for Communities and Local Government, og de er et af de første britiske regeringskontorer, der migrerer deres telefoni til Voice-over-Internet-Protocol (VoIP). Centret laegger desuden ofte lokaler til for andre højprofilerede kunder inden for den offentlige og den private sektor som Confederation of British Industry, the California Institute of Technology og the Russian Business Federation.

Verizon Business' globale Internet Protocol (IP) services er basis for en raekke højkvalitets kommunikationsløsninger for udstillere og for besøgende inklusiv højhastigheds videokonferencefaciliteter og Internet Services, der er tilgaengelige på centrets café og trådløse hotspots.

QEIICC valgte Verizon som sin IP partner pga. virksomhedens staerke VoIP portefølje og dens høje kundeservice. Richard Battersby, information and communication technology manager hos QEIICC, siger: "Verizon Business har leveret grundlaeggende IP services for os i over otte år, og vi har altid fået en saerdeles pålidelig service og eksemplarisk account management. Da vi besluttede os for at implementere en komplet VoIP-løsning, tøvede vi ikke med at udvide vores eksisterende samarbejde. Vi er stolte af vores ry om at levere innovative og teknologifokuserede konference- og eventløsninger til vores kunder, og er sikre på, at samarbejdet med Verizon Business også fremover vil gøre os i stand til at tilbyde omkostningseffektive og teknisk avancerede services, så vi bibeholder vores konkurrencedygtighed."

Mike Hamilton, head of government sales hos Verizon Business, siger: "Som et innovativt regeringskontor har QEIICC brug for den førende teknologi, for at kunne opfylde deres kunders kommunikationsbehov bedst muligt. Vi er sikre på, at Verizon Business' VoIP løsninger vil klaede centret på, så de kan varetage nuvaerende og fremtidige konferencebehov, hvilket vil hjaelpe dem til at beholde førerpositionen på deres område:"

Verizon Business lavede den succesfulde migrering af QEIICCs ind- og udgående telefoni til VoIP i august 2006.

Denne oversaettelse til dansk er alene vejledende. Den officielle version er kun den engelske original udgave.

Om Verizon IP Integrated Access

Verizon IP Integrated Access er en fuldt styret service, der gør det muligt for kunden selv at styre deres IP udvikling. Løsningen leveres gennem Verizon Business' Private IP service, der anvender multi-protocol label switching (MPLS) eller gennem en dedikeret Verizon Internet access sløjfe. IP Integrated Access implementeres direkte på access og IP netvaerket, hvilket i stort omfang begraenser kundens omkostninger. Kundens traditionelle PBX fortsaetter som hidtil, hvor Verizon Business på enkel vis router ind- og udgående telefoni over det eksisterende dedikerede IP eller PIP access netvaerk, uden der skal foretages aendringer på PBX, LANet skal opgraderes eller slutbrugeren skal uddannes på ny.

About The Queen Elizabeth II Conference Centre

The Queen Elizabeth II Conference Centre (QEIICC) was opened by Her Majesty the Queen in 1986. The Centre is a premier purpose-built venue in a prestigious location in the heart of London. The QEIICC is an executive agency of the Department of Communities and Local Government (DCLG) and is uniquely situated against the stunning backdrop of Big Ben, Westminster Abbey, The Houses of Parliament and The London Eye.

The QEIICC has four main auditoria, seven conference rooms and over 20 smaller meeting rooms across seven floors, catering for events from 40 to 1,000 delegates in plenary session and 3,000 in total capacity.

The Centre is renowned for the experience and professionalism of its staff, the quality and reliability of its services, its high level of security and use of leading-edge technology.

It is fully air-conditioned and is one of the most IT intelligent buildings in the UK with a built-in wireless network, in-house audio-visual services and webcasting, plus an on-line conference service.

The cuisine is provided by Leith's and the in-house production facilities by Interface, both of which offer an outstanding service tailored to fulfill individual requirements.

The majority of The QEIICC's business is private sector, whether corporate or association business. In the last 2005/06 financial year, over 400 events were held at the Centre. The Centre recorded a turnover of GBP10,845 million during this period - over a three percent increase on last year. The results are a record for the Centre and represented the third consecutive year of strong financial growth.

Om Verizon Business

Verizon Business, en enhed under Verizon Communications (NYSE: VZ), er en førende leverandør af avancerede kommunikations- og informationsteknologiløsninger til store private og offentlige institutioner over hele verden. Ved at kombinere et uovertruffent globalt netvaerk med avancerede teknologiske services leverer Verizon Business innovative og komplette forretningsløsninger til kunder verden over.

Besøg www.verizonbusiness.com for yderligere information.

VERIZON'S ONLINE NEWS CENTER: Verizon news releases, executive speeches and biographies, media contacts, high quality video and images, and other information are available at Verizon's News Center on the World Wide Web at www.verizon.com/news. To receive news releases by e-mail, visit the News Center and register for customized automatic delivery of Verizon news releases.

Web site: http://www.verizonbusiness.com

KILDE Verizon Business