Verizon Business når milepael med over 2,5 millioner brugere af deres Mobility Access Services

07 Jun, 2007, 10:00 BST fra Verizon Business

READING, England, June 7 /PRNewswire/ --

- Milepaelen illustrerer betydningen af fleksible opkoblings- og adgangsmuligheder

Verizon Business har nu mere end 2,5 millioner brugere af deres Mobility Email og Data Access services, der forbinder medarbejdere med virksomhedsressourcer, når de er vaek fra kontoret eller på rejse. Tallet er fordoblet siden 2005, og det understreger den voksende betydning af at en virksomheds medarbejdere har fleksibilitet til at tilgå virksomhedsinformation uanset hvor de befinder sig.

Verizon Mobility services reducerer kunders administration og omkostninger forbundet med IT samtidig med at det udvider adgangen til virksomhedsnetvaerket for medarbejdere, der er borte fra kontoret. Verizon Mobility produktporteføljen er fleksibel, skalerbar og nem at administrere, der giver medarbejderne flere forskellige adgangsmuligheder samtidig med at de forskellige sikkerhedskrav i denne sammenhaeng overholdes.

Verizon Mobility services giver Verizon Business' kunder hurtig og sikker adgang til deres kommunikationsinfrastruktur i hele verden uden datasikkerheden saettes over styr.

Adgangsmuligheder inkluderer:
    - 3G Mobile Data Access for kunder med base i USA via Verizon Wireless
      netvaerket (EVDO);
    - 3G Mobile Data Access for kunder med base i UK i samarbejde med
      T-Mobile UK (GPRS/UMTS/HSDPA).
    - Yderligere 3G Mobile Data udvidelser er planlagt i flere lande
    - WiFi Access fra 45.000 hotspots i mere end 60 lande (antallet udvides
      løbende)
    - Dial Access i mere end 150 lande

Kunder har takket vaere Verizon Business globalt tilgaengelig Secure Gateway mulighed for netvaerksbaseret fjernadgang til netvaerket, så de undgår kapitaludlaeg til udstyr til fjernadgang og vedligeholdelse.

Verizon Mobile Data Access i Storbritannien er et godt eksempel på hvordan Verizon Business har forenklet implementering og styring af deres kunders teknologi.

Servicen giver højhastighedsadgang til virksomhedsnetvaerket, e-mail og internettet når som helst medarbejdere ikke er på kontoret, uanset om de befinder sig i en taxi, i lufthavnen eller et andet sted, hvor der ikke er et WiFi hotspot til stede. Realtids webbaserede styringsvaerktøjer gør IT administratorer i stand til at købe og styre Mobile Data SIM kort, styre mobile brugeres profiler, aktivere eller deaktivere Mobile Data Access privilegier herunder roaming samt monitorering af brug. Al trafik faktureres af Verizon Business i én samlet Mobility regning.

Verizon Access Manager, der er en PC-baseret adgangsklient, er nøglen til enkel fjernadgang for virksomhedsbrugeren. Med en unik slutbruger oplevelse, uanset adgangsmetoden eller applikationen, samt gode administrationsmuligheder, gør Access Manager det muligt for brugeren at styre og aendre adgangsservices nemt og hurtigt lige gyldig hvor i verden han befinder sig.

Fra et administrationsperspektiv gør Verizon Enterprise Services Manager (der er en sikker, webbaseret applikation) det muligt for IT administratorer nemt og effektivt at kontrollere deres brugerbase. Brugerprofiler og adgangsprivilegier, herunder sikkerhedsindstillinger på desktoppen, kan nemt og hurtigt opdateres eller aendres og monitoreringsmuligheder kan hurtigt aktiveres.

Sandra O'Boyle, Research Director, Telecom Services Europe hos Current Analysis kommenterer: "Verizon Business har en staerk arv hvad angår fjernopkoblingsmuligheder tilbage fra dial-in dagene, og de har reageret på det voksende behov blandt virksomheder for mobile muligheder ved at tilbyde en samlet regning for 3G mobile data og WiFi for kunder i Storbritannien og USA, hvilket letter administrationen. Online administrationsplatformen gør det muligt for IT-afdelingen at aendre adgangs- og sikkerhedspolitikker når som helst og hvor som helst, tilføje nye brugere og sågar bestille og håndtere datakort. Vi forventer at se Verizon Business udvide den integrerede 3G Mobile Data adgang til flere lande".

"Virksomheder vender i stigende grad blikket mod vores integrerede Mobility services så deres medarbejdere kan tilgå virksomhedens ressourcer, systemer og få opdateret information med både fast som trådløs adgang," siger Roberta Mackintosh, Director International Products for Verizon Business International.

"Fleksibilitet i arbejdet tages nu for givet i mange virksomheder, og ved at gøre adgangen til virksomhedens ressourcer så simpel som muligt, udnyttes fordelene ved at arbejde taet sammen uanset hvor medarbejderne måtte befinde sig. Vi er glade for at så mange af vores kunder retter fokus mod Verizon Mobility services, og vi ser frem til fortsat at hjaelpe dem med at få deres globale kontormiljøer til at nå uden for kontorets fysiske vaegge."

Denne oversaettelse til dansk er kun vejledende. Den officielle version er den engelske originaludgave.

Om Verizon Business

Verizon Business, en enhed under Verizon Communications (NYSE: VZ), er en førende leverandør af avancerede kommunikations- og informationsteknologiløsninger til store private og offentlige institutioner over hele verden. Ved at kombinere et uovertruffent globalt netvaerk med avancerede teknologiske services leverer Verizon Business innovative og komplette forretningsløsninger til kunder verden over.

Besøg www.verizonbusiness.com for yderligere information.

Web site: http://www.verizonbusiness.com

KILDE Verizon Business