Verizon Business udvider Denial of Service Defense Mitigation Services til Europa

06 Feb, 2007, 08:00 GMT fra Verizon Business

READING, England, February 6 /PRNewswire/ --

- Servicen giver virksomheders netvaerk bedre beskyttelse mod ondsindede angreb og vira

Verizon Business annoncerer i dag, at de har udvidet deres netvaerksbaserede Denial of Service (DoS)-sikkerhedsservice til at omfatte Europa. Verizon DoS Defense Mitigation-servicen, der hidtil kun har vaeret tilgaengelig i USA, er nu tilgaengelig i 11 europaeiske lande, heriblandt Danmark. DoS-servicen hjaelper med at identificere og bekaempe ondsindede orme og vira, så virksomhedsnetvaerk sikres en effektiv og hurtig drift. Skadelig trafik standses, inden det når kundens netvaerk og forretter skade.

Denial of Service angreb vokser i antal og intelligens hvert år, og det udgør en kaempe trussel mod virksomheders kontinuerlige drift. Hackere angriber specifikke hjemmesider, som overvaeldes med store maengder inficeret data, der betyder, at hjemmesiderne ikke laengere kan servicere virksomhedens egentlige kunder. Angreb, der kommer fra computere fra mange forskellige steder - distribuerede denial of service-angreb - kan isaer vaere vanskelige at undgå.

"Med Verizon Business DoS Defense kombinerer vi vores erfaring fra at styre et af verdens største globale IP-netvaerk med vores trusselsefterretninger og sikkerhedsekspertise, der er i verdensklasse," siger Roberta Mackintosh, director of international product hos Verizon Business. "Denne globale service giver en smidighed og fleksibilitet på tvaers af hele netvaerk, som transformerer data fra at vaere trusler til at give sikkerhedsindsigt, -efterretning og -handling, uanset hvilke politikker, forretningsmål eller udfordringer en virksomhed står overfor."

Verizon Business DoS Defense Mitigation er nu tilgaengelig i Belgien, Danmark, Holland Frankrig, Luxembourg, Norge, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige og Tyskland, og der er planer om at udrulle servicen til Asien og Stillehavsregionen, Canada og Latinamerika senere i år.

Den omfattende service er ideel til store, kendte organisationer, der har brug for beskyttelse mod ødelaeggende cyber-angreb. Den gør det muligt for virksomheder med mange og store kontorer at beskytte forretningskritiske data, og DoS Defense Mitigation kunder er desuden omfattet af en 15 minutters SLA responstid, efter der er registreret et angreb. Virksomheder, der passer på servicens profil, er internetcentrerede virksomheder, regeringskontorer, Fortune 1000-virksomheder, e-handelssider, finansielle virksomheder samt virksomheder i underholdningsbranchen

"For multinationale virksomheder som store finansielle institutioner eller prominente brands er det af afgørende betydning, at ondsindet denial of service-trafik bekaempes, før det kommer for taet på ydergraensen af kundernes netvaerk," siger Mackintosh. "Servicen tilbyder en enkel metode til at sikre, at det kun er rene data, der modtages, og at kunders netvaerk kun indeholder data om aegte virksomhedstransaktioner".

Denne oversaettelse til dansk er kun vejledende. Den officielle version er den engelske originaludgave.

Om Verizon Business

Verizon Business, en enhed under Verizon Communications (NYSE: VZ), er en førende leverandør af avancerede kommunikations- og informationsteknologiløsninger til store private og offentlige institutioner over hele verden. Ved at kombinere et uovertruffent globalt netvaerk med avancerede teknologiske services leverer Verizon Business innovative og komplette forretningsløsninger til kunder verden over.

Besøg www.verizonbusiness.com for yderligere information.

VERIZON'S ONLINE NEWS CENTER: Verizon news releases, executive speeches and biographies, media contacts, high quality video and images, and other information are available at Verizon's News Center on the World Wide Web at www.verizon.com/news. To receive news releases by e-mail, visit the News Center and register for customized automatic delivery of Verizon news releases.

Web site: http://www.verizonbusiness.com

KILDE Verizon Business