Admeta nimeää uuden toimitusjohtajan

30 syys, 2013, 07:15 BST Kohteesta Admeta

GÖTEBORG, Ruotsi, September 30, 2013 /PRNewswire/ --

Admeta tehostaa kaupallista strategiaansa ilmoittamalla Alexander Edströmin nimityksestä uudeksi toimitusjohtajaksi.

Admeta, Private Ad Exchange -ratkaisutekniikan johtava tarjoaja Euroopan tärkeimmille kustantajille, ilmoitti tänään nimittäneensä Alexander Edströmin uudeksi toimitusjohtajaksi. Hän aloittaa työssään 1. lokakuuta 2013. Admeta tehostaa kaupallista strategiaansa tällä nimityksellä.

Alexander on työskennellyt Admetassa viimeiset 18 kuukautta Chief Revenue Officerina. Hän on aikaisemmin toiminut Meltwater Group -yhtymän johtoportaassa. Alexander on tähän päivään saakka vakiinnuttanut kaupallista kiinnostusta Admetaa kohtaan ja hankkinut asiakkaiksi useita suuria kustantajia uusilla ja olemassa olevilla markkinoilla.

Admetan uusi toimitusjohtaja Alexander Edström kommentoi: "Asiakkaamme tuntevat Admetan siitä, että insinöörimme ja optimointitekniikkamme kuuluvat alan parhaisiin. Olemme saapuneet pisteeseen, missä tiedämme, että tuotteemme on ensiluokkainen, ja nyt on aika antaa entistä useamman suuren kustantajan tutustua siihen."

Alexanderin nimeäminen toimitusjohtajaksi on ensimmäinen useasta askeleesta, joiden tarkoitus on esitellä Admetan tuotetta etupäässä Euroopassa, USA:ssa ja Etelä-Amerikassa. Edellinen toimitusjohtaja Ola Tiverman toimii edelleen tärkeässä roolissa uudessa Alexanderin johtamassa johtoryhmässä, jossa hän keskittyy tutkimus- ja kehitystyöhön sekä tuotestrategiaan CTO:n ominaisuudessa.

Ola Tiverman kommentoi: "Olen alusta alkaen johtanut Private Ad Exchange -ympäristön kehittämistä. Minusta on hienoa, että pääsen keskittymään siihen, että pysymme aina kilpailijoidemme edellä innovaatiossa ja erinomaisuudessa."

Private Ad Exchange tarjoaa kustantajille mahdollisuuden hallinnoida mainosmyyntiään ja optimoida tulot, hyötyen kasvavasta tehokkaiden ja relevanttien mainosten kysynnästä verkkomarkkinoilla. Admeta on kaksinkertaistanut asiakaskantansa viimeisten 8 kuukauden aikana ja optimoi nykyään yli 20 miljardia mainosesitystä kuukausittain. Kilpailijat ovat usein haastaneet Admetan tosiaikaisiin testeihin, mutta Admeta ei ole tähän saakka hävinnyt yhtään optimointikisaa.

Tietoja Admetasta:

Admeta on johtava Private Ad Exchange -ratkaisutekniikan tarjoaja suurille eurooppalaisille kustantajille. Olemme itsenäinen ja kokenut tekniikan tarjoaja, joka kehittää ja käyttää omaa tekniikkaamme. Tämän ansiosta asiakkaamme voivat keskittyä tulojen maksimointiin. Vuodesta 2002 saakka olemme yhdistäneet erinomaisen teknisen ja kaupallisen ymmärryksen tehostaaksemme Internetiä käyttävien yritysten liiketoimintaa. Uskomme, että kovan työn ja erinomaisen tekniikan lisäksi tarvitaan kaupallista asiantuntemusta ja markkinoiden ymmärtämistä. Autamme patentoidulla tekniikallamme kustantajia ja mainostajia kasvattamaan tulojaan. Meillä on asiakkaita yli 20 Euroopan maassa, mukaan lukien joitakin Euroopan suurimmista kustantajista.

Mediayhteydet: pr@admeta.com, +46(0)31-23-34-50

LÄHDE Admeta